سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ | Tuesday, 16 April , 2024
  • آدرس دقیق موکب نجف آبادیها و اصفهانیها در کربلا 21 شهریور 1401

    لوکیشن موکب
    آدرس دقیق موکب نجف آبادیها و اصفهانیها در کربلا

    جهت راهنمائی زائران حرم امام حسین در کربلا

  •  بنیانگذاری نجف آباد 27 فروردین 1403

     بنیانگذاری نجف آباد

    شاه عباس صفوي در سال 1000 هجري قمري پايتخت خود را از قزوين به اصفهان منتقل کرد. او به منظور ايجاد سپر امينتي براي پايتخت، تامين مايحتاج زراعي و دامي هزاران سپاهی و کارگزار دولتی و ساخت ادوات نظامي، شهر نجف آباد را بنيان گذاشت. اين تصميم به همت شيخ بهايي جامه ي عمل پوشيد.

اسکان ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان نجف آباد 25 فروردین 1403

اسکان ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان نجف آباد

آموزش و پرورش نجف آباد:  سید حسن فاطمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نجف آباد عنوان کرد: از ۲۷ اسفند 1402 تا ۱۲ فروردین1403 میزبان حدود ۷۰۰ نفر میهمان در فضاهای آموزش و پرورش بوده‌ایم. مراکز اسکان شهرستان با فضایی بالغ بر ۵۰ کلاس آموزشی و ۸ سوئیت خانه معلم به مسافران نوروزی خدمت رسانی نمودند.

 باید سگ های ولگرد را کُشت 25 فروردین 1403

 باید سگ های ولگرد را کُشت

رویداد24 : نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس گفت:متاسفانه یکی از معضلاتی که امروز ما با آن مواجه هستیم، موضوع سگ‌های ولگرد است. از آن‌جایی که این سگ‌های ولگرد، گله‌ای شدند، در حال منقرض کردن برخی حیوانات کمیاب هستند.

حمام کهنه نجف آباد 25 فروردین 1403

حمام کهنه نجف آباد

دو باب حمام قديمي در خيابان حافظ در پشت ساختمان بانک ملي مرکزی قرار داشت که اکنون تخريب و پارکينگ اتو مبيل ها شده است. بنا بر نقل قولی قديمي این حمام ها به همراه مسجد کوچکي در کنار يکديگر، از اولين بناهایي بوده اند که به دستور شيخ بهائي و در زمان صفويه در جنوب قلعه مسکوني قصبه نو بنياد نجف آباد بنا شده بود.

کشته شدن یک نفر در ارتفاعات دهق+تصاویر 25 فروردین 1403

کشته شدن یک نفر در ارتفاعات دهق+تصاویر

هلال احمر استان اصفهان: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در ساعت ۴:۰۰ صبح روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۳، طی تماس مرکز فوریت های پزشکی استان گزارشی مبنی بر گیر افتادن شخصی حدودا ۴۰ ساله در غاری در ارتفاعات شمالی شهر دهق به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت اعلام شد.

نیروهای واحد تخریب لشکر۸نجف در تیر۶۶+فیلم 23 فروردین 1403

نیروهای واحد تخریب لشکر۸نجف در تیر۶۶+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که اوایل تیر66 در آستانه عملیات نصر5 در حوالی سردشت ضبط شده، لحظات خداحافظی و اعزام به خط‌مقدم رزمندگان واحد تخریب لشکر8نجف‌اشرف دیده می‌شود.

۴۵ زندانی جرائم غیرعمد نجف آباد چشم انتظار کمک خیران+فیلم 21 فروردین 1403

۴۵ زندانی جرائم غیرعمد نجف آباد چشم انتظار کمک خیران+فیلم

صدا و سیما: رئیس داگستری شهرستان نجف آباد در جشن گلریزان در سالن شهروند گفت: در زندان شهرستان نجف آباد 45 نفر زندانی جرائم مالی غیر عمد در بند هستند که نیازمند کمک خیران برای آزادی از حبس هستند.

تکمیل عملیات اجرایی پست ۴٠٠.۶٣ کیلوولت نجف آباد+عکس 21 فروردین 1403

تکمیل عملیات اجرایی پست ۴٠٠.۶٣ کیلوولت نجف آباد+عکس

توانیر: معاون طرح و توسعه توانیر گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و الزام به مدار آمدن پست برق جدید نجف آباد، عملیات اجرایی آن شامل نصب تمامی تجهیزات HV بخش ٦٣ و ٤٠٠ کیلوولت، شن ریزی محوطه، کابل کشی و وایرینگ بخش ٤٠٠ کیلوولت در حال انجام بوده و به زودی به پایان خواهد رسید.

آماده شدن نیروهای لشکر۸ برای سخنرانی شهید کاظمی در سال۶۷+فیلم 20 فروردین 1403

آماده شدن نیروهای لشکر۸ برای سخنرانی شهید کاظمی در سال۶۷+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که شهریور67 و بعد از پذیرش قطعنامه598 و پایان رسمی جنگ، در پادگان انبیاء شوشتر ضبط شده، بخش آغازین مراسم سخنرانی شهید احمد کاظمی در جمع نیروهای لشکر8نجف‌اشرف به تصویر کشیده شده است.

سخنرانی محمد پاکپور در لشکر۸ در سال۷۷+فیلم 19 فروردین 1403

سخنرانی محمد پاکپور در لشکر۸ در سال۷۷+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: آذر77، هم‌زمان با ایام میلاد امام حسین و روز پاسدار، لشکر8نجف‌اشرف مراسمی در نمازخانه پادگان عاشورا در نجف‌آباد برگزار می‌کند که طی آن بیشتر پاسداران و سربازان وظیفه لشکر حضور دارند.

آشنایی ۱۱۰۰ دانش آموز نجف آبادی با مصرف بهینه آب 19 فروردین 1403

آشنایی ۱۱۰۰ دانش آموز نجف آبادی با مصرف بهینه آب

آبفا:پویش دانش آموزی من حامی آب هستم با هدف آشنایی دانش آموزان با روشهای صرفه جویی در مصرف آب در بیش از 35 مدرسه شهرستان نجف آباد برگزار شده که طی آن حدود 1100 دانش آموز با روشهای مدیریت مصرف آشنا شده اند.

برگزاری طرح قرآنی سه میم در مدارس نجف آباد+فیلم 19 فروردین 1403

برگزاری طرح قرآنی سه میم در مدارس نجف آباد+فیلم

صدا و سیما: یکی از مربیان قرآنی این طرح گفت: برخی از مدارس نجف آباد در ماه مبارک رمضان میزبان برگزاری طرح قرآنی سه میم (منزل، مدرسه و مسجد) هستند.

رفع تصرف سه میلیاردی از اراضی ملی نجف آباد 19 فروردین 1403

رفع تصرف سه میلیاردی از اراضی ملی نجف آباد

وزارت راه و شهرسازی: فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: در روزهای اخیر، یک هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در شهرستان نجف آباد با هوشیاری کارکنان این فرماندهی از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد.