پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024
اشتغال همه اهالی روستای حسین آباد شهرستان نجف آباد+فیلم 07 فروردین 1403

اشتغال همه اهالی روستای حسین آباد شهرستان نجف آباد+فیلم

صدا و سیما: در روستای حسین آباد بخش مهردشت شهرستان نجف آباد فرد بیکار وجود ندارد و اهالی این روستا به دامپروی و کشاورزی مشغول هستند.

انتقال نیرو و تدارکات به جزایر مجنون در عملیات خیبر+فیلم 05 فروردین 1403

انتقال نیرو و تدارکات به جزایر مجنون در عملیات خیبر+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که نیمه اول اسفند 62 در جریان عملیات خیبر، توسط مرحوم محمود اصفهانی (باهنر) ضبط شده، یکی از آبراه‌های منتهی به جزیره مجنون شمالی به تصویر کشیده شده است.

یک تصویر از تمرین‌های نظامی نیروهای ویژه محمد منتظری 05 فروردین 1403

یک تصویر از تمرین‌های نظامی نیروهای ویژه محمد منتظری

انتخاب:شهید محمد منتظری (۱۳۲۳-۱۳۶۰) نماینده مجلس اول از نجف‌آباد، فرزند آیت الله منتظری و یکی از مبارزین مشهور انقلاب بود. او پس از پیروزی انقلاب با توجه به تجربه کار نظامی و انقلابی در لبنان، فلسطین، لیبی و عراق اقدام به تشکیل یک گروه نظامی به نام پاسا کرد. بخش زیادی از این نیرو‌های نیز در کمیته‌های انقلاب و سپاه ادغام شدند.

ثبت بیش از هزار بازدید از جاذبه های گردشگری نجف آباد 05 فروردین 1403

ثبت بیش از هزار بازدید از جاذبه های گردشگری نجف آباد

ایسنا: فرماندار نجف آباد گفت: از ۲۶ اسفند1402 تاکنون، بیش از ۱۳۰۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی این شهرستان بازدید کرده و نزدیک به ۲ هزار نفر بیش از یک روز اسکان داشته‌اند.

تهیه استخوان مردگان برای درس پزشکی 04 فروردین 1403

تهیه استخوان مردگان برای درس پزشکی

دانشکده پزشکی اصفهان اتفاقاً در دبیرستان سعدی با یک اتاق به عنوان دفتر و دو کلاس در سال 1329 افتتاح شد. تعداد دانشجویان 40 نفر بودند. کلاس‌ها اغلب قبل از طلوع آفتاب شروع می‌شد به علت اینکه سال اول دوم آناتومی و تشریح انسان داشتم که استاد این رشته مرحوم سرهنگ دکتر ریاحی بود.

افطاری خانوادگی سربازان لشکر۸ در پادگان عاشورا+تصاویر و فیلم 04 فروردین 1403

افطاری خانوادگی سربازان لشکر۸ در پادگان عاشورا+تصاویر و فیلم

صدا و سیما: در روز سه شنبه 29 اسفند 1402، همزمان با آخرین افطار سال و در آستانه سال نو، سربازان لشکر8 زرهی نجف اشرف، همراه با خانواده شان در نمازخانه پادگان عاشورا افطار کردند.

سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی صالحی از همت‌آباد در مهر۶۶ 03 فروردین 1403

سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی صالحی از همت‌آباد در مهر۶۶

در این فیلم که اوایل مهر66 در یکی از مساجد روستای حاجی‌آباد از شهرستان نجف‌آباد ضبط شده، سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی صالحی یکی از روحانیون اهل روستای همت‌آباد به تصویر کشیده شده است.

جریمه یک میلیاردی متخلفان صنفی در نجف آباد 02 فروردین 1403

جریمه یک میلیاردی متخلفان صنفی در نجف آباد

سفیران اصفهان: به گفته رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نجف آباد با توجه به تقارن عید نوروز و ماه بندگی خداوند، طرح ویژه نظارتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در شهرستان نجف آباد از تاریخ ۱۵ اسفند ماه آغاز و تا ۲۱ فروردین ادامه خواهد داشت.

کلاس رزمی فرزندان پاسداران لشکر۸ در سال۷۸+فیلم 29 اسفند 1402

کلاس رزمی فرزندان پاسداران لشکر۸ در سال۷۸+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که به احتمال زیاد تابستان78 (یا79) در مجتمع فرهنگی امدادی هلال‌احمر نجف‌آباد ضبط شده، بخشی از کلاس کاراته فرزندان پاسداران لشکر8نجف‌اشرف نشان داده می‌شود.

تبلیغ کشتار شتر در نجف آباد 29 اسفند 1402

تبلیغ کشتار شتر در نجف آباد

در آن زمان به دلیل نبود برق و تجهیزات سرمایشی، امکان نگهداری گوشت به مدت طولانی وجود نداشت. قصاب‌ها در مورد گوسفند به دلیل حجم کم لاشه مشکل چندانی نداشتند ولی اگر نیت کشتن شتر داشتند، باید از قبل فکری برای فروش این حجم زیاد از گوشت می‌کردند.

رفع تصرف‌ از ۳۰ هکتار اراضی‌ ملی در نهضت‌آباد+تصویر 29 اسفند 1402

رفع تصرف‌ از ۳۰ هکتار اراضی‌ ملی در نهضت‌آباد+تصویر

منابع طبیعی نجف آباد: با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نجف‌آباد و با حضور عوامل انتظامی و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نجف‌آباد، بیش از ۳۰ هکتار از اراضی ملی نهضت‌آباد که توسط یک‌ شرکت متخلف با سوابق متعدد دست اندازی به انفال و منابع طبیعی تصرف شده بود، رفع تصرف گردید.

امحاء ۳۵۰۰کیلو مواد غذایی فاسد در نجف آباد+تصاویر 29 اسفند 1402

امحاء ۳۵۰۰کیلو مواد غذایی فاسد در نجف آباد+تصاویر

شبکه بهداشت و درمان نجف آباد: بیش از ۳۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته و تقلبی که در گشت های بازرسی ویژه نوروز و ماه رمضان کارشناسان سلامت محیط، از واحد های صنفی شهرستان نجف آباد کشف و توقیف شده بود، در روز دوشنبه 28 اسفند 1402، در مرکز دفن زباله شهرستان معدوم و امحا سازی شد.