بهره برداری از شبکه داخلی گاز شهرک صنعتی نجف آباد۲
بهره برداری از شبکه داخلی گاز شهرک صنعتی نجف آباد۲

خبرگزاری ایمنا: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان از تکمیل و بهره برداری از شبکه گاز شهرک صنعتی نجف‌آباد ۲ خبر داد. به گزارش ایمنا سعادت بهرامی با اشاره به شهرک صنعتی نجف آباد ۲، اظهار داشت: این شهرک صنعتی با مساحتی بالغ بر ۲۴۰ هکتار، تاکنون از اتصال به شبکه گاز محروم بود، اما با […]

خبرگزاری ایمنا: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان از تکمیل و بهره برداری از شبکه گاز شهرک صنعتی نجف‌آباد ۲ خبر داد.
به گزارش ایمنا سعادت بهرامی با اشاره به شهرک صنعتی نجف آباد ۲، اظهار داشت: این شهرک صنعتی با مساحتی بالغ بر ۲۴۰ هکتار، تاکنون از اتصال به شبکه گاز محروم بود، اما با بهره‌برداری از شبکه گاز، فضا برای سرمایه گذاری بیشتری در این شهرک صنعتی به وجود آمده است.
وی ادامه داد: این شبکه به طول تقریبی ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر و با ظرفیت تأمین گاز به میزان ۲۰ هزار مترمکعب در ساعت تکمیل شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان افزود: از این پس واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی ضمن برخورداری از مزایای سوخت پاک، از کاهش هزینه ریالی و رفع مشکلات زیست محیطی نیز بهره مند می شوند.
بهرامی بوجه اختصاص یافته برای تکمیل این پروژه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: ۳۵ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اصفهان از این نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند که این رقم نشانگر رتبه نخست استان در گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی در کشور است.