ابوترابی:انتصابات صورت گرفته در دستگاه قضا به منویات رهبری جامه عمل خواهد پوشاند
ابوترابی:انتصابات صورت گرفته در دستگاه قضا به منویات رهبری جامه عمل خواهد پوشاند

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با مثبت ارزیابی کردن انتصابات اخیر در دستگاه قضا، گفت: انتصابات صورت گرفته نشان از اقدامات مثبت قوه قضاییه داشته و به طور حتم می‌تواند به اجرای منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشاند. ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت،‌ با یادآوری […]

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با مثبت ارزیابی کردن انتصابات اخیر در دستگاه قضا، گفت: انتصابات صورت گرفته نشان از اقدامات مثبت قوه قضاییه داشته و به طور حتم می‌تواند به اجرای منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشاند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت،‌ با یادآوری انتصابات اخیر در دستگاه قضا با حکم آیت‌الله آملی لاریجانی، افزود:‌ انتصابات صورت گرفته نشان از اقدامات مثبت قوه قضاییه دارد زیرا افراد خوش‌نام، فعال و باسابقه در این دستگاه و در سمت‌های مختلف از سوی رئیس قوه قضاییه به کارگرفته شده‌اند.

نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ این افراد علاوه بر سوابق مثبت کاری خود، تاکنون در دستگاه قضایی عملکرد روشن و خوبی داشته‌اند به همین دلیل می‌توانند به پیشبرد اهداف قوه قضاییه کمک کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه به طور حتم انتصابات صورت گرفته در دستگاه قضایی می‌تواند به اجرای منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشاند، یادآور شد: این انتصابات می‌تواند حداقل بخشی از بیانات و منویات مقام معظم رهبری را اجرایی کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،‌ طی احکام جداگانه‌ای که از سوی آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه صادر شد، انتصابات جدیدی در قوه قضاییه صورت گرفت که بر این اساس غلامحسین محسنی اژه‌ای به عنوان معاون اول قوه قضائیه، حسین کریمی به عنوان رئیس دیوان عالی کشور و سید ابراهیم رئیسی نیز به سمت دادستان کل کشور معرفی شدند.