رسانه ای شدن برخی موضوعات به وجهه شهرستان آسیب می رساند
رسانه ای شدن برخی موضوعات به وجهه شهرستان آسیب می رساند

خبرگزاری ایمنا: امام جمعه نجف آباد گفت: بازتاب ناصحیح برخی رویدادهای سطح شهرستان در رسانه های داخلی و خارجی تاثیرات نامطلوبی در افکار عمومی جامعه به جای می گذارد که در این راستا اصحاب رسانه باید دقت بیشتری انجام دهند. به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی در دیدار با جمعی […]

خبرگزاری ایمنا: امام جمعه نجف آباد گفت: بازتاب ناصحیح برخی رویدادهای سطح شهرستان در رسانه های داخلی و خارجی تاثیرات نامطلوبی در افکار عمومی جامعه به جای می گذارد که در این راستا اصحاب رسانه باید دقت بیشتری انجام دهند.
به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه شهرستان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ارائه طرح ساماندهی تعطیلات در کشور که به اشتباه برخی مسائل حاشیه ای آن در رسانه ها مورد توجه بیشتر قرار گرفت در کنار رسانه ای شدن خبر قطع دهها اصله درخت از جمله مهمترین اخبار سال گذشته در شهرستان بودند که در هر دو مورد برداشت نادرستی از آنها انجام شده بود.
حسناتی در ادامه سخنان خود از طرح ساماندهی تعطیلات در کشور به عنوان موضوعی اساسی و قابل توجه نام برد و افزود: خوشبختانه نماینده شهرستان به خوبی و با اعتقادی عمیق نسبت به مبانی دینی تشیع به این موضوع وارد شده ولی حاشیه های ساخته شده در پیرامون آن اصل این طرح مفید و لازم الاجرا را تحت الشعاع خود قرار داد.
وی همچنین داشتن بصیرت را یکی از مهمترین الزامات تحقق حماسه سیاسی نامید و گفت: انجام کار و تلاش بیشتر و تمرکز بیشتر مردم و مسئولان بر روی برنامه های کلان کشور نیز می توانند در مسیر تحقق حماسه اقتصادی تاثیر گذار باشند.
تاکید بر ارزش خدمتگذاری به مردم و حل مشکلات طبقه مستضعف توسط مدیران و کارکنان ادارات دولتی بخش پایانی سخنان امام جمعه نجف آباد را در این جلسه تشکیل می داد