تحقق رویای هفده ساله فاضلاب در نجف آباد
تحقق رویای هفده ساله فاضلاب در نجف آباد

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون گفت: تاکنون در خصوص فاضلاب های نجف آباد، تیران و کرون فکری اساسی نشده بود اما اکنون توانستیم با طرح ریزی شبکه فاضلاب این مشکلات را کم کنیم. ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت گفت: مشکل ۱۷ ساله ی فاضلاب نجف […]

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون گفت: تاکنون در خصوص فاضلاب های نجف آباد، تیران و کرون فکری اساسی نشده بود اما اکنون توانستیم با طرح ریزی شبکه فاضلاب این مشکلات را کم کنیم.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت گفت: مشکل ۱۷ ساله ی فاضلاب نجف آباد، تیران و کرون بعد از مدت ها رو به اتمام است و از شهرهای دیگر مانند مشهد و بروجرد برای بازدید از این طرح به این شهرستان می آیند.

وی همچنین ادامه داد: متراژ شبکه فاضلاب تیران۷۰ کیلومتر است که این پروژه ی مشترک با همکاری مردم و دولت انجام می شود که به طور مساوی۵۰ درصد این پروژه توسط دولت و ۵۰ درصد توسط مردم با خرید انشعاب پرداخت می شود و سهم مردم برای یک انشعاب ۱ میلیون و پانصد هزار تومان می باشد که طی شش ماه پرداخت می شود.

ابوترابی با اشاره به نقش مردم و مسئولان در اجرای این پروژه گفت: تاکنون با همکاری و همبستگی مردم و مسئولان، پیگیری و اجرای این طرح با سرعت بیشتری به انجام رسید.

نماینده مردم شهرستان های تیران، کرون و نجف آباد در خصوص اجرای این پروژه توسط بخش خصوصی گفت: این پروژه به صورت فایناس و بیع هر دو با هم ، اجرا می شود که این اقدام در حوزه اجرای پروژه فاضلاب برای نخستین بار در کشور صورت گرفته که با این قانون شرکت، شبکه فاضلاب را اجرا و پساب آن بعد از تصفیه در بخش کشاورزی استفاده می شود و این مهم جهت کمک به آبرسانی این شهرستان می باشد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: در بخش بهداشت و درمان دو بیمارستان امام رضا واقع در تیران و بیمارستان شهید منتظری واقع در نجف آباد، به علت عدم اختصاص بودجه ی کافی مطابق با انتظار نیستند.

وی در ادامه همچنین افزود: نجف آباد، تیران و کرون در بخش ارتباطات نیز مشکل زیادی دارد و کمبود راه ها و زیرگذرها در نجف آباد، تیران و کرون احساس می شود و با توجه به این که این شهرستان در غرب استان قرار گرفته اند نیازمند حداقل ده زیرگذر جهت عبور و مرور بهتر و راحت تر می باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم شورای اسلامی اظهار داشت: با عنایت بر تخصیص بودجه بر نجف آباد، تیران و کرون امید است که مشکلات این شهرستان ها به حداقل میزان ممکن برسند.

پایان پیام/