ناکامی دستگاه ورزشی در مرگ مرد ۶۰ ساله  نجف آبادی
ناکامی دستگاه ورزشی در مرگ مرد ۶۰ ساله  نجف آبادی

مرد ۶۰ ساله‌ای که روز گذشته بر اثر تمرین با دستگاه ورزشی، دچار ایست کامل قلبی، تنفسی شده بود با تلاش تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به زندگی دوباره بازگشت. به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ساعت ۱۹ روز گذشته طی تماس با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ نجف آباد اعلام شد که مردی در حین استفاده […]

مرد ۶۰ ساله‌ای که روز گذشته بر اثر تمرین با دستگاه ورزشی، دچار ایست کامل قلبی، تنفسی شده بود با تلاش تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به زندگی دوباره بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ساعت ۱۹ روز گذشته طی تماس با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ نجف آباد اعلام شد که مردی در حین استفاده از دستگاه‌های ورزشی، بدحال شده و نیاز به اورژانس دارد و به دنبال ضرورت این موضوع یک واحد امداد فوریت‌های پزشکی بر بالین بیمار حاضر شد.

کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ پس از رسیدن در محل حادثه و کنترل وضعیت بیمار دریافتند که این مرد ۶۰ ساله بر اثر ایست کامل قلبی، تنفسی تمام علائم حیاتی خود را از دست داده است که با توجه به این موضوع نیرو‌های اورژانس به صورت فوری عملیات احیای قلبی ریوی را بر روی او اجرا کردند.

این گزارش حاکی از این است که بیمار پس از ۲۰ دقیقه دریافت خدمات لازم از سوی تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی از جمله شوک قلبی، مانیتورینگ و مدیریت راه هوایی علائم حیاتی خود را بازیافته است.

به گزارش فارس، این مرد ۶۰ ساله با سابقه عمل قلب باز پس از بازگشت به زندگی با علایم حیاتی طبیعی توسط آمبولانس به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) منتقل شد و در حال حاضر با وضعیتی رضایت‌بخش در بخش CCU بستری است.