کمک ۴ میلیارد ریالی مردم نجف‌آباد به نیازمندان
کمک ۴ میلیارد ریالی مردم نجف‌آباد به نیازمندان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نجف‌آباد گفت: مبلغ ۴ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی طی ۶ ماهه گذشته به ایتام نیازمند کمک شده است. عباس‌علی لچینانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم نجف‌آباد طی ۶ ماهه گذشته مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال به […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نجف‌آباد گفت: مبلغ ۴ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی طی ۶ ماهه گذشته به ایتام نیازمند کمک شده است.

عباس‌علی لچینانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم نجف‌آباد طی ۶ ماهه گذشته مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی برای کمک به ایتام نیازمند تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: کمیته امداد امام‌ خمینی به منظور حمایت ویژه و رسیدگی خاص به امور ایتام، مبادرت به برپایی طرح اکرام ایتام کرده است که این طرح از سال ۱۳۷۸ آغاز شده و تاکنون ادامه داشته و به طور فزاینده‌ای در بین مردم رواج یافته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نجف‌آباد تصریح کرد: با توجه به آخرین آمار به دست آمده، در حال حاضر تعداد ۶۲۰ نفر از ایتام شهرستـان نجف‌آباد از حمایت این طرح برخوردار هستند که با توجه به تحقیقات محلی انجام شده و همچنین استعلامات به عمل آمده از سازمان‌های دولتی نظیر سازمان تأمین اجتماعی و سازمان بهزیستی، این افراد منبع درآمدی به جز مستمری پرداختی توسط کمیته امداد و خیرین ارجمند نداشته و استحقاق مالی ایشان محرز گشته است.

وی ادامه داد: خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام، طی ۶ ماهه گذشته مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی برای کمک به ایتام نیازمند تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده‌اند که نسبت به دوره مالی مشابه سال قبل نزدیک به صد درصد رشد داشته است.

لچینانی گفت: کمک‌های دریافتی در طرح اکرام در زمره کمک‌های خاص و امانی محسوب شده و بدون هیچگونه کم و کاستی عیناً به ایتام مورد نظر پرداخت شده است.

وی یادآور شد: همه خیران و نیکوکارانی که مایل به شرکت در این امر خداپسندانه هستند، می‌توانند همه روزه با مراجعه به پایگاه‌ها یا ادارات کمیته امداد امام خمینی و تکمیل فرم اعلام همکاری در این طرح سهیم شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان نجف‌آباد اضافه کرد: از آنجایی که شهرستـان نجف‌آباد از مناطق مهاجرپذیر محسوب می‌شود و بیشترین تعداد ایتام را نسبت به سایر شهرستان‌های استان اصفهان دارد، رفع غبار محرومیت از رخسار این دیار، تنها و تنها با همت والای خیران و نیک‌اندیشان امکان‌پذیر است.

منبع:خبرگزاری فارس- اصفهان