امام جمعه نجف آباد:سرنوشت کشور نباید به مذاکرات هسته ای گره بخورد
امام جمعه نجف آباد:سرنوشت کشور نباید به مذاکرات هسته ای گره بخورد

امام جمعه نجف آباد گفت: هیچگاه برای حرکت در مسیر ارزش های نظام اسلامی و عمل به وظایفمان منتظر نتایج مذاکرات هسته ای نبوده و نخواهیم بود و امیدواریم مستکبران اشتباهات گذشته خود را تکرار نکرده و با زیاده خواهی ها امکان تعامل در این زمینه را از بین نبرند. حجت الاسلام مصطفی حسناتی در […]

امام جمعه نجف آباد گفت: هیچگاه برای حرکت در مسیر ارزش های نظام اسلامی و عمل به وظایفمان منتظر نتایج مذاکرات هسته ای نبوده و نخواهیم بود و امیدواریم مستکبران اشتباهات گذشته خود را تکرار نکرده و با زیاده خواهی ها امکان تعامل در این زمینه را از بین نبرند.

حجت الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه های این هفته اظهار داشت: اصل مهم برای ما در چنین مذاکراتی و دیگر صحنه های بین المللی حفظ عزت و ارزش هایی است که جوانان و ملت بزرگ ما بیش از سه دهه برای آن جانفشانی کرده اند و مطمئنیم مذاکره کنندگان ما حاضر به عقب نشینی از خطوط قرمز ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری نخواهند بود.
وی، با گرامیداشت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضفعان در سال ۵۸ به فرمان معمار انقلاب اسلامی افزود: این شجره طیبه در طول عمل با برکت خود منشاء خدمات زیاد و فراموش نشدنی برای کشور بوده و در حال حاضر نیز اجرای الگوی موفق آن در کشورهایی مانند لبنان،سوریه و عراق ورق تحولات را در سخت ترین شرایط به نفع محور مقاومت برگردانده است.
امام جمعه نجف آباد اذعان داشت: آغاز ماه صفر که همزمان با ورود کاروان آزادگان دشت کربلا به شهر شام است، به گفته امام سجاد (ع) سخت ترین مقطع از تحولات واقعه عاشورا به شمار می آید ولی با وجود تمامی این مصائب در چنین وضعیتی، پیام واقعی نهضت امام حسین با فداکاری این کاروان به خوبی انتقال داده شده و زمینه روشنگری مردم را در آن مقطع زمانی و همیشه تاریخ فراهم کرد.
وی ضمن تاکید بر اهمیت مراسم روز اربعین خاطر نشان کرد: این حرکت عظیم علاوه بر آثار عبادی و دینی خود به نوعی مهمترین مانور شیعه و مدافعان حقیقت در جهان به شمار می آید و در این سال ها توانسته ضمن به چالش کشیدن تمامی تبلیغات و توطئه های استعمار گران، قدرت و صلابت مسلمانان را مجددا به دشمنان آنها دیکته کند.

منبع:خبرگزاری ایمنا