نجف آباد پیکر شهید مبارزه با استکبار خود را تشییع کرد
نجف آباد پیکر شهید مبارزه با استکبار خود را تشییع کرد

مردم نجف آباد در اولین ساعات روز چهارشنبه پیکر ستوان سوم پاسدار شهید روح الله کافی زاده را از محل سابق بنیاد شهید به سمت میدان امام(ره) این شهرستان تشییع کردند. به گزارش خبرنگار ایمنا در این مراسم که با حضور امام جمعه، مردم و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شهید پیکر یکی از پاسداران […]

مردم نجف آباد در اولین ساعات روز چهارشنبه پیکر ستوان سوم پاسدار شهید روح الله کافی زاده را از محل سابق بنیاد شهید به سمت میدان امام(ره) این شهرستان تشییع کردند.

تشییع پیکرشهید روح الله کافی زاده

تشییع پیکرشهید روح الله کافی زاده

به گزارش خبرنگار ایمنا در این مراسم که با حضور امام جمعه، مردم و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شهید پیکر یکی از پاسداران لشگر زرهی ۸ نجف اشرف که شنبه هفته جاری طی ماموریت خارج  از کشور و در راستای دفاع از ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی به شهادت رسیده بود برای دفن در مزار شهدای نجف آباد تشییع شد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی امام جمعه نجف آباد در این مراسم با اشاره به رویارویی تمامی جبهه باطل در برابر ارزشهای اسلامی خاطر نشان ساخت: نظام و مردم اسلامی ما در این مسیر فداکاری های زیادی انجام داده اند که شهادت این جوان عزیز پاکباخته گوشه ای از این عظمت به شمار می آید.

در ادامه نماز بر پیکر پاک شهید به امامت حضرت حجت الاسلام حسناتی امام جمعه محترم شهرستان  اقامه شد.

گزارش تصویری