پخش ویژه برنامه شهید توبه ایها؛جمعه از شبکه دو سیما
پخش ویژه برنامه شهید توبه ایها؛جمعه از شبکه دو سیما

یادش بخیر! یاد آنروزهایی که حاج ناصر در بین ما نفس می کشید و نفسهایش ، بوی جنگ می داد. جانبازان قطع نخاع ، بوی خوش شبهای عملیات را در جامعه زنده نگه می دارند. آری؛ جنگ برای آنها تمامی ندارد … به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، برنامۀ این هفتۀ از آسمان که […]

یادش بخیر! یاد آنروزهایی که حاج ناصر در بین ما نفس می کشید و نفسهایش ، بوی جنگ می داد. جانبازان قطع نخاع ، بوی خوش شبهای عملیات را در جامعه زنده نگه می دارند. آری؛ جنگ برای آنها تمامی ندارد …

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، برنامۀ این هفتۀ از آسمان که جمعه ها از شبکۀ دو سیما به روز آنتن می رود به شهیدی از اهالی نجف آباد استان اصفهان پرداخته است.

شهید ناصر توبه ایها جانباز ۷۰ درصد نجف آبادی سوژه برنامۀ یاد شده است که در سال ۱۳۶۲ دچار ضایعۀ نخاعی شد و پس از تحمل درد و رنج جانبازی در سال ۱۳۹۲ به قافلۀ شهیـدان ملحق گردید. در همین رابطه تهیه کننده و کارگردان برنامۀ تلویزیونی از آسمان گفت: پیش از این در سال ۱۳۹۰ یک برنامه از حال و هوای حاج ناصر توبه ای ها تولید و پخش کردیم که مورد استقبال بینندگان برنامه هم قرار گرفت.

وی با اشاره به حال و هوای دوست داشتنی این جانباز شهید ادامه داد: دیماه امسال با توجه به برگزاری مراسم نخستین سالگرد عروج ایشان، یکبار دیگر راهی نجف آباد شدیم تا ورق های دیگری از زندگی وی را به تصویر بکشیم.

خورشیدی فرد در خاتمه با اشاره به مجاهدت های همسر این جانباز شهید در افزود: در این برنامه سعی شده تا علاوه بر معرفی شهید گوشه های از زحمات و تلاشهای همسران جانبازان هم مورد تأکید قرار بگیرد تا مخاطبین برنامه بیشتر با این مقوله از مباحث دفاع مقدس آشنا شوند.

این برنامه ساز تلویزیون در پایان اضافه کرد: همسر، برادر، فرزندان و اساتید ناصر توبه ای ها در برابر دوربین ما از خصوصیات رفتاری وی سخن گفته اند.

در این برنامه که جمعه ساعت ۲۱ پخش خواهد شد جعفر اکبری، سعید سلیمانی، نادر گهرسودی، مرتضی اعطاسی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء با خورشیدی فرد همکاری نموده اند.