لزوم تقویت نیروی انتظامی نجف آباد برای  مقابله با افزایش سرقت ها
لزوم تقویت نیروی انتظامی نجف آباد برای  مقابله با افزایش سرقت ها

افزایش نسبی آمار سرقت از مغازه های تجاری و خدماتی،احشام و کابل های برق طی ماههای اخیر در نقاط مختلف نجف آباد یک بار دیگر زنگ خطر خدشه دار شدن امنیت این شهر را برای مسئولان به صدا در آورده است. اما در این میان به نظر می رسد مهمترین عامل تشدید این موارد عدم […]

افزایش نسبی آمار سرقت از مغازه های تجاری و خدماتی،احشام و کابل های برق طی ماههای اخیر در نقاط مختلف نجف آباد یک بار دیگر زنگ خطر خدشه دار شدن امنیت این شهر را برای مسئولان به صدا در آورده است.

اما در این میان به نظر می رسد مهمترین عامل تشدید این موارد عدم تقویت کافی و به موقع توان نیروی انتظامی این شهر به شمار آید به طوریکه به اذعان برخی مدیران، این مجموعه در حال حاضر بعضا برای تامین برخی نیازهای اولیه خود نیز با مشکلات خاصی مواجه شده و این امر ناخود آگاه بر کیفیت اجرای وظایف پیش بینی شده آن تاثیر منفی خواهد گذاشت.

با توجه به اهمیت فوق العاده برقراری امنیت در سطح جامعه،امیدواریم مسئولان مربوطه حل مشکلات این نیروی تلاشگر و فداکار را که در ماههای اخیر شاهد شهادت چندین نفر از آنها نیز بوده ایم را در اولویت کاری خود قرار دهند تا شاهد بازگشت کامل امنیت به تمامی نقاط شهر همانند سالهای گذشته باشیم.

بر طبق برخی اخبار موجود طی ماههای اخیر تعدادی از واحد های تجاری نجف آباد طی ساعات میانی روز و یا پایانی شب مورد سرقت قرار گرفته اند و در چند مورد نیز سرقت سیم های برق، فعالیت های اقتصادی و تولیدی در برخی نقاط شهر را برای مدتی مختل کرده است.

سرقت احشام نیز از دیگر مواردی است که اخیرا آمار بیشتری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته پیدا کرده و این امر نگرانی هایی را در بین فعالیت حوزه کشاورزی و دامداری شهرستان به وجود آورده است.

از دردناک ترین نمونه های این سرقت ها می توان به دزدیده شدن سرمایه ۴ میلیون تومانی یک فروشنده معلول در غرب نجف آباد اشاره کرد که با وجود معلولیت جسمی و حرکتی به دلیل نداشتن پدر و سرپرست، یک مغازه فروش لوازم التحریری را اداره می کند.

فرد مذکور دارای یک دو قلوی پسر نیز می باشد که متاسفانه یکی از آنها همانند پدر با مشکلات عدیده جسمانی مواجه شده به طوریکه ماهیانه هزینه های سنگینی برای نگهداری و مداوای آن پرداخت می شود.