لزوم شجاعت مدیران برای حل مشکل تردد مینی بوس های تیران و کرون در شهر
لزوم شجاعت مدیران برای حل مشکل تردد مینی بوس های تیران و کرون در شهر

تردد مینی بوسهای تیران و کرون در خیابان قدس به عنوان یکی از شلوغ ترین نقاط شهر نجف آباد سالهاست که به یکی از معضلات گریبانگیر مردم،مغازه داران و سکنه این منطقه تبدیل شده ولی هیچگاه به دلیل لابی قدرتمند بازار و برخی افراد امکان حل اساسی آن فراهم نشده است. البته اخیرا شورای ترافیک […]

تردد مینی بوسهای تیران و کرون در خیابان قدس به عنوان یکی از شلوغ ترین نقاط شهر نجف آباد سالهاست که به یکی از معضلات گریبانگیر مردم،مغازه داران و سکنه این منطقه تبدیل شده ولی هیچگاه به دلیل لابی قدرتمند بازار و برخی افراد امکان حل اساسی آن فراهم نشده است.

البته اخیرا شورای ترافیک شهر پس از هفته ها بحث و بررسی مصوبه خروج این مینی بوسها از داخل شهر را به تصویب رسانده و قرار شده مسافران این خط پس از پیاده شدن در نقطه فعلی در خیابان قدس برای بازگشت به ترمینال مسافربری مراجعه کنند و مینی بوسهای این خط دیگر امکان توقف در این نقطه برای ساعات طولانی را نداشته باشند.

در این میان نیز قرار شده شهرداری وسیله ایاب و ذهاب این افراد به محل ترمینال و شرایط مناسب برای استراحت رانندگان و مسافران را در محل ترمینال فراهم کرده، راهنمایی رانندگی با مینی بوسهایی که در نقطه قبلی و یا اطراف آن به نیت سوار کردن مسافر توقف می کنند برخورد قانونی کرده و فرمانداری نیز تعاملات لازم را با بازاریان جهت اجرای هر چه بهتر مصوبه انجام دهد.

مخالفان این کار معتقدند با اجرایی شدن کامل چنین تصمیمی حجم زیادی از مراجعات بازار نجف آباد که توسط مردم تیران و کرون انجام می شود کاسته شده و این امر زیان های اقتصادی را برای فعالین این محدوده به همراه خواهد آورد.

البته در شرایط کنونی این مردم عادی هستند که بیشترین ضرر را از ادامه این وضعیت می بینند؛ از طرفی یک بار ترافیکی سنگین بر یکی از معابر اصلی آنها تحمیل می شود، از سوی دیگر با توقف چندین ساعته مینی بوسها در این نقطه اسباب مزاحمت و سلب آسایش ساکنین اطراف فراهم شده و در مواردی هم مسائل خاصی به وجود آمده که شاید بیان آنها فعلا به مصلحت نباشد.

به هر حال در شرایط فعلی که اسباب قانونی این کار فراهم شده امید می رود مسئولان مربوطه با شجاعت و اقتدار کامل تنها به آرامش و منافع عموم مردم توجه کرده و این مشکل قدیمی را یک بار برای همیشه از مقابل مردم فداکار و شهید پرور نجف آباد بردارند.