دستگیری سارقان سیم برق با ۷۳فقره سرقت در نجف آباد
دستگیری سارقان سیم برق با ۷۳فقره سرقت در نجف آباد

 سه سارق حرفه ای سیم برق که با تلاش ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی نجف آباد استان اصفهان دستگیر شدند به ۷۳ فقره سرقت در سطح استان اعتراف کردند. به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “علی جعفری نژاد “، با بیان این خبر اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح […]

 سه سارق حرفه ای سیم برق که با تلاش ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی نجف آباد استان اصفهان دستگیر شدند به ۷۳ فقره سرقت در سطح استان اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “علی جعفری نژاد “، با بیان این خبر اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد ، بلافاصله موضوع در دستور کار، مامورین قرار گرفت.

 این مقام مسئول بیان داشت: ماموران پلیس، با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه پلیسی، و همچنین تقویت گشت های خود در مناطق وقوع جرم سرانجام فردی به نام “مهدی _ ق” را که قصد انجام سرقت سیم برق داشت دستگیر کردند.

 وی افزود: متهم که همه چیز را بر علیه خود می دید در تحقیقات انجام شده با اعتراف به بزه انتسابی خود به همدستی به دو نفر دیگر به نام های ” مسعود _غ ” و “علی _م” اعتراف کرد.

 این مقام مسئول عنوان داشت: با اعترافات متهم دو همدست دیگر وی نیز در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته با اعتراف به سرقت سیم های برق به ۷۳ فقره از این نوع سرقت ها در نقاط مختلف استان اصفهان اعتراف کردند.

 سرهنگ”جعفری نژاد ” در خاتمه خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و با صدور قرار روانه زندان شدند.