جذب مربیان و ورزشکاران خارجی با هزینه میلیاردی خیانت به مردم و کشور است
جذب مربیان و ورزشکاران خارجی با هزینه میلیاردی خیانت به مردم و کشور است

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس گفت: جذب مربیان و ورزشکاران خارجی با هزینه میلیاردی خیانت به مردم و کشور است. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابوالفضل ابوترابی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۷ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه شهرستان های نجف آباد و تیران در حوزه ورزش […]

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس گفت: جذب مربیان و ورزشکاران خارجی با هزینه میلیاردی خیانت به مردم و کشور است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابوالفضل ابوترابی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۷ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه شهرستان های نجف آباد و تیران در حوزه ورزش جزو شهرهای طلایی کشور به شمار می آیند، گفت: شهرستان نجف آباد در سالهای اخیر حدود ۱۳۴ مدال آسیایی و بین المللی به دست آورده است. از طرف دیگر علی رغم جمعیت ۳۰۰ هزار نفری این شهرستان و رشادت های مردم در جنگ اما امکانات ورزشی اش از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تاخیر ۱۷ ساله در ساخت استخر سرپوشیده شهرستان نجف آباد افزود: به طور حتم توجه به امکانات ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان یک امر ضروری است. از طرف دیگر در سال های اخیر شاهد هزینه کرد میلیاردی برای جذب مربیان خارجی بی ادب هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه درسالی که گذشت علی رغم کاهش اعتبارات حوزه ورزش میلیاردها تومان اعتبار صرف جذب مربیان و ورزشکاران خارجی شده که این موضوع خیانت بزرگ وزارت ورزش به مردم است که باید در این رابطه پاسخگو باشد.