اقتدار خارجی توام با آرامش داخلی مهم‌ترین مسئولیت رئیس‌جمهور آینده
اقتدار خارجی توام با آرامش داخلی مهم‌ترین مسئولیت رئیس‌جمهور آینده

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین وظیفه رئیس‌جمهور آینده ایجاد آرامش داخلی و اقتدار خارجی است. ابوالفضل ابوترابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات کشور را برای چهار سال متوالی بیمه می‌کند و از غرور […]

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین وظیفه رئیس‌جمهور آینده ایجاد آرامش داخلی و اقتدار خارجی است.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات کشور را برای چهار سال متوالی بیمه می‌کند و از غرور دشمن نسبت به فشار تحریم‌‌ها می‌کاهد.

وی افزود: کاندیداها باید شعارها و برنامه‌های مدون کارشناسی شده برای مردم عرضه کنند و خواص برنامه‌ها را برای مردم تشریح کرده و توضیح دهند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است برای مردم توضیح داده شود که کدامیک از برنامه‌ها می‌تواند مشکلات مردم را کاهش دهد و شانیت انقلاب اسلامی را بالاتر ببرد.

وی با اشاره نکات مهمی که رئیس‌جمهور آینده باید مد نظر داشته باشد، گفت: از جمله مهم‌ترین مسئولیت‌های رئیس‌جمهور آینده این است که اقتدار خارجی را با آرامش داخلی توام سازد.

ابوترابی گفت: این آرامش داخلی به ویژه درباره اتحاد و همفکری میان سه قوه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.