سرانه هر نجف آبادی کمتر از ۱۶۵ هزار تومان است
سرانه هر نجف آبادی کمتر از ۱۶۵ هزار تومان است

به مناسبت ۲۵ اسفند ماه؛سالروز شهادت سردار مهدی باکری و روز شهردار؛همایش هم اندیشی شهردار و اعضاء شورای شهر با منتخبین دانش آموزان شهرستان نجف آباد؛ در بنیاد فرهنگی امام خامنه ای برگزار گردید. در ابتدای این همایش،الهه محنتی،کارشناس مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش نجف آباد،ضمن عرض خیر مقدم به شهردار،معاونین وی و […]

به مناسبت ۲۵ اسفند ماه؛سالروز شهادت سردار مهدی باکری و روز شهردار؛همایش هم اندیشی شهردار و اعضاء شورای شهر با منتخبین دانش آموزان شهرستان نجف آباد؛ در بنیاد فرهنگی امام خامنه ای برگزار گردید.
در ابتدای این همایش،الهه محنتی،کارشناس مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش نجف آباد،ضمن عرض خیر مقدم به شهردار،معاونین وی و اعضاء شورای شهر نجف آباد،برگزاری این همایش را در سطح کشور کم سابقه دانسته و از حضور مسئولین در این برنامه قدردانی کردند.
در ادامه همایش،دانش آموزانی به نمایندگی از شورای دانش آموزی شهر،خبرگزاری پانا و یاوران مربی پیشتازان و فرزانگان،انتقادات و پیشنهادات صریح خود نسبت به اوضاع فرهنگی،اجتماعی و عمرانی شهر را به سمع و نظر شهردار و سایر مسئولین شهری رساندند.
پس از پایان درد دل ها،انتقاد ها و پیشنهاد های دانش آموزان،مهندس مسعود منتظری،شهردار نجف آباد،ضمن تشکر از سخنان سازنده دانش آموزان،به برخی از انتقادات وارد شده نسبت به شهرداری پاسخ داد و در پایان سخنان خود از فعالیت سنگین مسئولین شهرداری گفت :”با توجه به بودجه کمی که برای شهرداری در نظر گرفته شده،مسئولین شهرداری با کار شبانه روزی خود در پی فراهم کردن زندگی هرچه بهتر برای مردم شهر هستند”.
در ادامه وی وعده برگزاری برنامه ای از سوی شهرداری و با حضور دانش آموزان در سال پیش رو را به جمع حاضر داد.
در ادامه برنامه،پزشکی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد،ضمن تشکر از آموزش و پرورش بابت برنامه ریزی انجام چنین همایشی،به معرفی اعضاء‌ شورای شهر حاضر در برنامه پرداخت و از زحمات یکسال و چند ماهه آنان تشکر کرد.
سپس دکتر اکرامیان،عضو شورای شهر نجف آباد و نماینده شورای اسلامی استان اصفهان در شورای عالی استانها،با تشریح و تحلیل کوتاه برخی از برنامه های انجام شده در شهر،سخنان خود را به پایان رساند.
همچنین باید به این نکته اشاره داشت که این همایش به همت سازمان دانش آموزی نجف آباد برگزار شد.
لازم به ذکر است که از امسال و برای نخستین بار،سالروز شهادت سردار رشید اسلام،مهندس مهدی باکری فرمانده لشگر ۳۱ عاشورا و شهردار سابق ارومیه،این روز به عنوان روز شهردار برگزیده شده است.