اعلام زمان تشییع جنازه آیت الله طاهری در اصفهان
اعلام زمان تشییع جنازه آیت الله طاهری در اصفهان

ایسنا: ستاد مراسم ارتحال حضرت آیت الله طاهری (ره) برای برگزاری مراسم تشییع و ترحیم آن عالم ربانی اطلاعیه‌ای صادر کرد و به تشریح جزئیات این مراسم پرداخت. متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: انّا لله و انّا الیه راجعون فقیه عالی قدر و مجاهد عظیم الشان همراه دلسوختهِ‌ی مردم، یار دیرین امام (ره) […]

ایسنا: ستاد مراسم ارتحال حضرت آیت الله طاهری (ره) برای برگزاری مراسم تشییع و ترحیم آن عالم ربانی اطلاعیه‌ای صادر کرد و به تشریح جزئیات این مراسم پرداخت.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

انّا لله و انّا الیه راجعون

فقیه عالی قدر و مجاهد عظیم الشان همراه دلسوختهِ‌ی مردم، یار دیرین امام (ره) و انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سید جلال الدین طاهری (ره) به ملکوت اعلی پیوست.

ارتحال این عالم ربّانی دلباخته‌ی اسلام و مکتب اهل بیت (ع) و پدر بزرگوار شهید که بیش از نیم قرن در جهت تحقق آرمان‌های امام (ره) و انقلاب مجاهدت نمود، ضایعه‌ای جبران ناپذیر است.

با عرض تسلیت به پیشگاه مردم شریف ایران، حوزه‌های علمیه، دانشگاهیان، رزمندگان، آزادگان، خانواده معظم شهدا، و همه علاقمندان و پیروان راه حق و فضیلت به استحضار می‌رساند مراسم تشییع و تدفین آن فقیه مجاهد در روز سه شنبه ۱۴ خردادماه از ساعت هشت صبح از مسجد اعظم حسین آباد به سمت گلستان شهدای اصفهان انجام می‌شود. همچنین مراسم ترحیم و بزرگداشت آن بزرگوار در روز چهارشنبه ۱۵ خردادماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ در مسجد سید اصفهان برگزار می‌گردد.