سرقت ۳۵ راس احشام و دستگیری سارق در نجف آباد
سرقت ۳۵ راس احشام و دستگیری سارق در نجف آباد

گروه استان ها- مجرم حرفه ای که ۳۵ راس احشام را در شهرستان نجف آباد اصفهان به سرقت برده بود توسط عوامل انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد . به گزارش پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ “علی جعفری نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اصفهان با اعلام این خبر افزود: در پی شکایت فردی مبنی […]

گروه استان ها- مجرم حرفه ای که ۳۵ راس احشام را در شهرستان نجف آباد اصفهان به سرقت برده بود توسط عوامل انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ “علی جعفری نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اصفهان با اعلام این خبر افزود: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی ناشناس ۳۵ راس احشام وی را به سرقت برده اند موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله پس از اخذ اظهارات مالباخته با راه اندازی چندین اکیپ تخصصی به محل مورد نظر اعزام و تحقیقات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان احتمالی آغاز کردند .

این مقام انتظامی عنوان داشت : در بررسی های صورت گرفته نهایتا متهم مورد نظر شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد .

وی تصریح کرد:متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد ولی وقتی با دلایل و مدارک مستند مواجه شد چاره ای جزء اعتراف نداشت و به سرقت ۳۵ راس احشام اقرار کرد.

“جعفری نژاد” با بیان اینک تمامی احشام سرقت شده شناسایی و به مالباخته بازگردانده شد ،خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد .