ثبت ۳ وقف جدید همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در نجف‌آباد
ثبت ۳ وقف جدید همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در نجف‌آباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه این شهرستان چند وقف جدید در این شهرستان به ثبت رسید. حجت‌الاسلام علی کریمی  اظهار کرد: تعدادی از خیران و نیک‌اندیشان در این شهرستان اقدام به ثبت سه فقره وقف جدید کردند. وی تصریح کرد: جهت […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه این شهرستان چند وقف جدید در این شهرستان به ثبت رسید.

حجت‌الاسلام علی کریمی  اظهار کرد: تعدادی از خیران و نیک‌اندیشان در این شهرستان اقدام به ثبت سه فقره وقف جدید کردند.

وی تصریح کرد: جهت توسعه و گسترش مسجد ایوب پیامبر شهرستان نجف‌آباد، حیدر علی، محمدحسن و طاهر ایوبی در اقدامی خیرخواهانه یک قطعه زمین به مساحت یک‌هزار و ۲۱۵ مترمربع با ارزشی بالغ بر هشت میلیارد ریال را وقف کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد افزود: همچنین یک باب مغازه جهت کمک و تامین هزینه‌های طلاب حوزه علمیه توسط اکبر صادقی در شهر علویجه به ارزش پنج میلیارد ریال وقف شد.

وی ادامه داد: بانو صدیقه طاهری نیز یک قطعه زمین به مساحت ۲۳۲ متر مربع به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در راستای توسعه و گسترش مهدیه امام خمینی (ره) شهرستان نجف‌آباد وقف و در سامانه موقوفات به ثبت رساند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد در ادامه اضافه کرد: امسال با گسترش استقبال مردم از برنامه‌های گوناگون فرهنگی که در قالب طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار شد، این توفیقات به دست آمد.

منبع:فارس