به بهانه ۱۴ خرداد سالروز وفات حضرت امام خمینی (ره)
به بهانه ۱۴ خرداد سالروز وفات حضرت امام خمینی (ره)

نتایج و برکات حرکت و راه امام از زبان مقام معظم رهبری او، آن روح‏اللَّه بود که با عصا و ید بیضاى موسوى و بیان و فرقان مصطفوى، به نجات مظلومان کمر بست؛ تخت فرعونهاى زمان را لرزاند و دل مستضعفان را به نور امید روشن ساخت. او به انسانها کرامت، و به مؤمنان عزت، […]

نتایج و برکات حرکت و راه امام از زبان مقام معظم رهبری
او، آن روح‏اللَّه بود که با عصا و ید بیضاى موسوى و بیان و فرقان مصطفوى، به نجات مظلومان کمر بست؛ تخت فرعونهاى زمان را لرزاند و دل مستضعفان را به نور امید روشن ساخت. او به انسانها کرامت، و به مؤمنان عزت، و به مسلمانان قوّت و شوکت، و به دنیاى مادّى و بى‏روح معنویت، و به جهان اسلام حرکت، و به مبارزان و مجاهدان فى‏سبیل‏اللَّه شهامت و شهادت داد.
او بتها را شکست و باورهاى شرک‏آلود را زدود. او به همه فهماند که انسان کامل شدن، على‏وار زیستن و تا نزدیکى مرزهاى عصمت پیش رفتن، افسانه نیست. او به ملتها نیز فهماند که قوى شدن و بند اسارت گسستن و پنجه در پنجه‏ى سلطه‏گران انداختن، ممکن است. لمعات قرب حق را صاحبان بصیرت در چهره‏ى منور او دیدند و طعم برّ الهى را که در حیات و ممات بر او مى‏بارید، همه چشیدند. دعاى او مستجاب شد که مى‏گفت: «الهى لم یزل برّک علىّ ایام حیاتى، فلاتقطع برّک عنّى فى ممات .»
پیام به ملت شریف ایران در پایان چهلمین روز ارتحال امام خمینی