اعزام ۵۴ معلول قطع نخاعی خیریه قمر بنی هاشم به مشهد
اعزام ۵۴ معلول قطع نخاعی خیریه قمر بنی هاشم به مشهد

صبح امروز به همت خیریه حضرت قمر بنی هاشم ۵۴ معلول ضایعه نخاعی مجموعه توانبخشی شهید صدوقی نجف آباد که توسط این خیریه مدیریت می شود، با بدرقه جمعی از مسئولان،مردم و خانواده زائرین عازم سفر هوایی سه روزه به مشهد مقدس شدند. به گزارش خبرنگار نجف آباد نیوز این سنت حسنه خیریه قمر بنی […]

صبح امروز به همت خیریه حضرت قمر بنی هاشم ۵۴ معلول ضایعه نخاعی مجموعه توانبخشی شهید صدوقی نجف آباد که توسط این خیریه مدیریت می شود، با بدرقه جمعی از مسئولان،مردم و خانواده زائرین عازم سفر هوایی سه روزه به مشهد مقدس شدند.

به گزارش خبرنگار نجف آباد نیوز این سنت حسنه خیریه قمر بنی هاشم برای ششمین سال متوالی است که تکرار می شود و در هر کدام از این دفعات تعدادی از افراد تحت پوشش به میزبانی حسنیه نجف آبادیها در مشهد به زیارت امام رضا نائل می شوند.

مراسم بدرقه این افراد صبح امروز به صورت حرکت یک کاروان شامل دو اتوبوس،دو دستگاه وانت حامل ویلچر و دیگر وسایل مورد نیاز زائرین از مرکز شهر برگزار شد.

خیریه حضرت قمر بنی هاشم (ع) را از نظر تعداد افراد تحت پوشش،کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده و میزان حمایت مردم از آن را می توان در زمره برترین مجموعه های مشابه در سطح کشور به شمار آورد.