میزبانی بهشتی گلدشت از متفاوت ترین جشن نیمه شعبان
میزبانی بهشتی گلدشت از متفاوت ترین جشن نیمه شعبان

امسال نیز همانند سال گذشته خیابان شهید بهشتی شهر گلدشت به صورت کامل در شب نیمه شعبان به برگزاری یک جشن بزرگ،متفاوت و مردمی اختصاص پیدا خواهد کرد تا بتواند به عنوان یک الگوی موفق در برگزاری چنین مراسمی خود را مطرح کند. به گزارش خبرنگار نجف آباد نیوز در گلدشت در این مراسم که […]

امسال نیز همانند سال گذشته خیابان شهید بهشتی شهر گلدشت به صورت کامل در شب نیمه شعبان به برگزاری یک جشن بزرگ،متفاوت و مردمی اختصاص پیدا خواهد کرد تا بتواند به عنوان یک الگوی موفق در برگزاری چنین مراسمی خود را مطرح کند.

نیمه شعبان گلدشت

به گزارش خبرنگار نجف آباد نیوز در گلدشت در این مراسم که از جلسه هماهنگی و ارائه نقطه نظرات پیرامون آن در پنج شنبه هفتم خرداد ماه به میزبانی مهدیه گلدشت برگزار شد،تمامی مسیر خیابان شهید بهشتی از ۶ عصر تا یک ساعت مانده به نیمه شب برای اجرای برنامه هایی مانند ایستگاه شادی ویژه کودکان و نوجوانان توسط حجت الاسلام نادری، مولودی خوانی توسط بصیرت و ایستگاه ارسال بادکنک به آسمان اختصاص پیدا خواهد کرد.

ایستگاه های طبخ و توزیع آش رشته توسط ۱۰۰ نفر از علاقه مندان امام زمان (عج)، عکس یادگاری از کودکان،نقاشی های کودکانه،نور افشانی، اجرای ورزشها رزمی توسط رزم آوران ذوالفقار گلدشت، برنامه های ورزش زورخانه ای با مشارکت پهلوانان زورخانه حضرت قمر بنی هاشم گلدشت و برپایی مراسم نماز جماعت مغرب و عشا دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در نقاط مختلف این خیابان به شمار می آید.

همچنین در طول این مسیر ایستگاه های دیگری نیز مانند روشن کردن شمع به تعداد سالهای عمر حضرت مهدی،توزیع شربت و شیرینی،جمع آوری نذورات و پیشنهادات اجرایی، اجرای مسابقه پیامکی با همکاری موسسه رایان پژوه،موسیقی محلی و بختیاری توسط مهمانان جشن، مسابقه حضوری با مدیریت موسسه صوتی تصویری شهرام،نمایشگاه کتاب با ارائه تخفیف ویژه،نوشتن پیام برای امام زمان بر روی پارچه و ایستگاه یادواره شهدای شهر گلدشت برای بازدید کنندگان آماده خواهد شد.

لازم به ذکر است که برگزار کنندگان این جشن بزرگ مردمی که هر سا له تعدادی از مسئولان ارشد شهر نیز در مراسم آنها حضور پیدا می کنند،هدف اصلی از این کار را فرهنگ سازی مناسب در خصوص جشن های نیمه شعبان و جلوگیری از گسترش برخی ناهنجاری ها به بهانه گرامیداشت چنین ایام مهمی عنوان کرده اند.

توضیح:تصاویر مربوط به مراسم سال گذشته این جشن است