رقابت ۲۴ نفر در چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری نجف آباد
رقابت ۲۴ نفر در چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری نجف آباد

 در چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری نجف آباد که برای انتخاب ۹ عضو اصلی و سه علی البدل به مدت چهار سال روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد، نزدیک به چهارصد و پنجاه پرستار،بهیار وکاردان اتاق عمل از شهرستان های نجف آباد،تیران وکرون،فریدن،فریدونشهر،خوانسار، داران،گلپایگان،چادگان و بوئین و میاندشت به نامزد های مورد نظر خود […]

 در چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری نجف آباد که برای انتخاب ۹ عضو اصلی و سه علی البدل به مدت چهار سال روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد، نزدیک به چهارصد و پنجاه پرستار،بهیار وکاردان اتاق عمل از شهرستان های نجف آباد،تیران وکرون،فریدن،فریدونشهر،خوانسار، داران،گلپایگان،چادگان و بوئین و میاندشت به نامزد های مورد نظر خود رای خواهند داد.

در این انتخابات که ثبت نام از متقاضیان در اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفته بود، کاندیداها پس از تایید صلاحیت، تبلیغات خود را از پنجشنبه هفته قبل شروع کرده اند که این امر تا ساعت ۲۴ چهارشنبه هفته جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

در این انتخابات همانند دوره قبل، شش کارشناس پرستاری،۲ بهیار و یک نفر کاردان اتاق عمل در ترکیب ۹ نفره اعضاء اصلی و سه نفر نیز از هر کدام از این تخصص ها به عنوان علی البدل انتخاب خواهند شد.

لازم به ذکر است که با توجه به تعداد بالای رای دهندگان نجف آباد، شبکه بهداشت این شهرستان به عنوان تنها صندوق ثابت این انتخابات وظیفه جمع آوری آرای اعضاء جامعه پرستاری را بر عهده دارد و در شهرستان های تیران و کرون، گلپایگان به همراه خوانسار و چهار شهر داران،فریدونشهر،چادگان و بوئین و میاندشت نیز یک صندوق سیار وظیفه جمع آوری آراء را بر عهده خواهد داشت.

نظام پرستاری کشور امسال شعار اثر بخشی،تحول سلامت و نشاط اجتماعی را برای فعالیت های مختلف خود برگزیده است.

منبع: ایمنا

در این انتخابات افراد زیر به ترتیب حروف الفبا از نجف آباد و دیگر شهرستان های غرب استان نامزد حضور در نظام پرستاری شده اند:

۱- روح اله احمدی

۲- محمود احمدی

۳- افسانه اصلانی

۴- سیف اله اصلانی

۵- عزت باستانی

۶- محمد رضا بی ریائی

۷- بهمن ترکیان

۸- آسیه جلالیان

۹- زکیه جمشیدیان

۱۰- اعظم حجتی

۱۱- لطف اله ذوالفقاری

۱۲- فاطمه سپیانی

۱۳- خانم سلحشور

۱۴- امیر شاه محمدی

۱۵- الهام صافی

۱۶- محمد صدرائی

۱۷- فرشته طرقی

۱۸- شهرام عبدالهی

۱۹- نفیسه علی کاظمی

۲۰- سمیه فاضل

۲۱- ناهید فاضلی

۲۲- سعید قدیریان

۲۳- فاطمه قیصری

۲۴- عباس نیک دخت