مستند روز آزادی – تشریح چگونگی عملیات بیت المقدس و نقش برجسته شهید احمد کاظمی در این عملیات
مستند روز آزادی – تشریح چگونگی عملیات بیت المقدس و نقش برجسته شهید احمد کاظمی در این عملیات

به یقین یکی از غرورانگیزترین عملیات های هشت سال دفاع مقدس، عملیات بیت المقدس بود که در نهایت منجر به آزادسازی خرمشهر، هویزه و پادگان حمیدیه شد و شهرهای اهواز، سوسنگرد و حمیدیه را از برد توپخانه های دشمن خارج کرد. حاج احمد کاظمی‌ با تیپ نجف، وارد خرمشهر می شود و وقتی سردار غلامعلی […]

به یقین یکی از غرورانگیزترین عملیات های هشت سال دفاع مقدس، عملیات بیت المقدس بود که در نهایت منجر به آزادسازی خرمشهر، هویزه و پادگان حمیدیه شد و شهرهای اهواز، سوسنگرد و حمیدیه را از برد توپخانه های دشمن خارج کرد.

حاج احمد کاظمی‌ با تیپ نجف، وارد خرمشهر می شود و وقتی سردار غلامعلی رشید با بیسیم با او تماس می‌گیرد، حاج احمد کاظمی اعلام می‌کند که وارد خرمشهر شده و ۶۰۰۰ نفر هم اسیر گرفته است. باور این موضوع برای سردار رشید سخت است.

اینجا حاج احمد کاظمی‌از پشت بیسیم با لهجه شیرین نجف آبادی‌اش این پیروزی را اعلام می‌کند. بخشی از این مکالمه در ادامه می‌آید: رشید رشید احمد: آقا ما تو شهریم بهش بگو، به حسین بگو ما تو شهریم، ما تو شهریم و پنج شش هزار نفرم اومدن پناهنده شدن، ما تو شهریم، ما داریم اونارو تخلیه می‌کنیم، ما تو شهریم و تمام نیروهامون تو خود شهرن!!! مستند “روز آزادی” با اشاره به فرماندهی مقتدرانه شهید احمد کاظمی در عملیات بیت المقدس و نقش برجسته وی در پیروزی این عملیات، نحوه اجرای این عملیات را بازگو می کند. در این مستند، دو رزمنده حاضر در عملیات بیت المقدس به صورت میدانی به روایت چگونگی اجرای این عملیات می پردازند.

Download “مستند روز آزادی - تشریح چگونگی عملیات بیت المقدس و نقش برجسته شهید احمد کاظمی در این عملیات”

۰۴۳۳۷۵۰۱۶۵۳۱۸.mp4 – 156 بار دانلود شده است – 147,71 مگابایت