پیام تصویب طرح الزام‌آور مجلس پافشاری بر حفظ دستاوردهای فرزندان ایران است
پیام تصویب طرح الزام‌آور مجلس پافشاری بر حفظ دستاوردهای فرزندان ایران است

ابوالفضل ابوترابی اظهار کرد: با توجه و اهتمام به خطوط  قرمز رهبری می‌توانیم از این پیچ تاریخی عبور کنیم و بتوانیم به کشوری آباد با ظرفیت‌های بالای علمی تبدیل شویم. وی تصریح کرد: تمام کشور‌ها یکی از علوم را به عنوان قله در نظر می‌گیرند و با توجه به آن به کسب علوم دیگر می‌پردازند. […]

ابوالفضل ابوترابی اظهار کرد: با توجه و اهتمام به خطوط  قرمز رهبری می‌توانیم از این پیچ تاریخی عبور کنیم و بتوانیم به کشوری آباد با ظرفیت‌های بالای علمی تبدیل شویم.

وی تصریح کرد: تمام کشور‌ها یکی از علوم را به عنوان قله در نظر می‌گیرند و با توجه به آن به کسب علوم دیگر می‌پردازند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های جمهوری اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی هم می‌تواند همان‌طور که تاکنون در زمینه علوم هسته‌ای و هوافضا خوش درخشیده در ادامه نیز به عنوان قله علوم به آن توجه و از آن به عنوان مقدمه‌ای برای رسیدن به سایر علوم استفاده کند.

وی با تاکید بر حفظ دستاوردهای هسته‌ای عنوان کرد: حفظ این دستاوردها برای ما بسیار حیاتی و مهم است و مدیریت رهبر انقلاب در راستای حفظ دستاوردهایی است که با زحمات فرزندان ایران و طبق قوانین بین‌المللی به دست آمده و در صورت از دست دادن دستاوردهای هسته‌ای طبیعتا فتح دیگر قله‌های علوم نیز برای ما سخت می‌شود.

ابوترابی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: هدف ما رسیدن به توافق نیست بلکه احقاق حقوق ملت ایران است و حتی در صورت عدم توافق، ما باید دست در دست هم با داشته‌های خود در مسیر ساختن ایرانی آباد حرکت کنیم.

وی با مثبت ارزیابی کردن تصویب طرح الزام دولت افزود: ما از لحاظ سیاسی در مقابل کنگره آمریکا باید واکنشی نشان می‌دادیم و تصویب این طرح با رأی بالا پیام بسیار مهمی داشت که ما از حفظ دستاوردهایمان کوتاه نمی‌آییم.

منبع:فارس اصفهان