ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی منتظریه افتتاح شد
ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی منتظریه افتتاح شد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در این خصوص، گفت: این ایستگاه با هزینه ای افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان ساخته و تجهیز شده است. محمدجعفری با بیان اینکه این شرکت در راستای پشتیبانی از صنایع کوچک، تاکنون  ۱۴ ایستگاه آتش نشانی در شهرک های […]

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در این خصوص، گفت: این ایستگاه با هزینه ای افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان ساخته و تجهیز شده است.
محمدجعفری با بیان اینکه این شرکت در راستای پشتیبانی از صنایع کوچک، تاکنون  ۱۴ ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی استان ساخته و با خرید ۲۱ خودرو آتش نشانی آنها را تجهیز کرده است، افزود: شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در رابطه با ساخت و بهره برداری از ایستگاه و همچنین تجهیز آنها با خودروهای آتش نشانی در کشور پیشتاز بوده؛ به طوریکه استان پس از اصفهان  ۱۳ خودرو آتش نشانی برای ایستگاه های آتش نشانی شهرک های صنعتی خود خریداری کرده است.
وی از جمع آوری آخرین وضعیت سیستم های ایمنی ۲۰۰۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان به منظور انجام برنامه ریزی بهتر برای حفظ ایمنی این واحدهای صنعتی خبر داد و افزود: این اطلاعات در دفتر محیط زیست و ایمنی شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان برای برنامه ریزی بهتر، بررسی می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان به ساخت ۲ ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی کوهپایه و کمشچه اشاره کرد و گفت: این دو ایستگاه درسال جاری به بهره برداری می رسد.
وی در ادامه پیشرفت فیزیکی ساخت تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی منتظریه  را بیش از ۵۰ درصد اعلام کرد و افزود: این طرح که یکی از نیازهای اصلی این شهرک صنعتی است، در چند ماه آینده به بهره بردار خواهد رسید.
گفتنی است؛ ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی منتظریه با حضورفرجی معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، ابوترابی نماینده مردم شهرستان نجف آباد ، تیران و کرون، محمودی فرماندار شهرستان نجف آباد، افتتاح شد.
منبع:ایمنا