ستاد انتخابات شهرستان نجف آباد فعال شد
ستاد انتخابات شهرستان نجف آباد فعال شد

رییس ستاد انتخابات فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد روز یکشنبه در جلسه معرفی روسای کمیته های انتخابات، از آغاز به کار این ستاد خبر داد و گفت: مهمترین وظیفه مجریان انتخابات رعایت دقیق قانون است. سیروس محمودی تصریح کرد: با عنایت به برگزاری دو انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس […]

رییس ستاد انتخابات فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد روز یکشنبه در جلسه معرفی روسای کمیته های انتخابات، از آغاز به کار این ستاد خبر داد و گفت: مهمترین وظیفه مجریان انتخابات رعایت دقیق قانون است.
سیروس محمودی تصریح کرد: با عنایت به برگزاری دو انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۷ اسفند سالجاری، بمنظور برنامه ریزی و توجه دقیق به برنامه زمان بندی انتخابات، مهیا نمودن و پیش بینی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برگزاری انتخابات مطلوب و شایسته، ستاد انتخابات شهرستان تشکیل شد.
محمودی گفت: ۱۰ کمیته فناوری اطلاعات، امنیتی و انتظامی، سیاسی، پشتیبانی، اطلاع رسانی و تبلیغات، مخابرات، آموزش و تأمین نیروی انسانی، حراست و حفاظت، نظارت بر تبلیغات و کمیته حمل و نقل و ترابری برای اجرای مطلوب انتخابات در شهرستان تشکیل شده است.
رییس ستاد انتخابات نجف آباد اظهار داشت: مهمترین وظیفه این ستاد برگزاری صحیح و سالم انتخابات در یک فضای رقابتی سالم است به نحوی که خدشه ای به آن وارد نشود.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان نجف آباد افزود: حوزه مهردشت نجف آباد و حوزه شهرستان تیران کرون دو حوزه فرعی این ستاد هستند.
شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

منبع:ایرنا