نبرد صدرنشینی در نجف‌آباد
نبرد صدرنشینی در نجف‌آباد

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا چهارشنبه در ۴ شهر کشور برگزار می‌شود که شهر نجف‌آباد میزبان حساس‌ترین مسابقه این هفته خواهد بود. در این دیدار، دو تیم مدعی آینده‌سازان مهین نجف‌آباد و شهرداری سیرجان برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد که این مسابقه را می‌توان نبردی برای صدرنشینی دانست. شاگردان نسرین امینی در تیم […]

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا چهارشنبه در ۴ شهر کشور برگزار می‌شود که شهر نجف‌آباد میزبان حساس‌ترین مسابقه این هفته خواهد بود.
در این دیدار، دو تیم مدعی آینده‌سازان مهین نجف‌آباد و شهرداری سیرجان برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد که این مسابقه را می‌توان نبردی برای صدرنشینی دانست.
شاگردان نسرین امینی در تیم اصفهانی، تاکنون باختی را تجربه نکرده‌اند و در ۶ دیداری که برگزار کرده‌اند، پیروز از زمین خارج شده‌اند. آینده‌سازان درحالی در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد که شهرداری سیرجان، هم‌امتیاز با این تیم و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد.
در سایر مسابقات هفته هشتم لیگ برتر، شهرداری بم میزبان دلوار کشتی جنوب بوشهر است و وحدت ایثار گرگان به مصاف شهرداری سنندج می‌رود. نگین اشترانکوه ازنا هم از همیاری آذربایجان غربی پذیرایی می‌کند.
برنامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:
چهارشنبه ۲۹ مهرماه ۹۴

* شهرداری بم – دلوار کشتی جنوب بوشهر
* آینده‌سازان میهن نجف‌آباد – شهرداری سیرجان
* وحدت ایثار گرگان – شهرداری سنندج
* نگین اشترانکوه ازنا – همیاری آذربایجان غربی

منبع:ایمنا