کسب مقام سوم تیم بانوان نجف آباد در اولین دوره حضور در لیگ برتر کشور
کسب مقام سوم تیم بانوان نجف آباد در اولین دوره حضور در لیگ برتر کشور

اصفهان / واحد مرکزی خبر/ ورزشی بانوان نجف آباد با تساوی و کسب عنوان سومی به کار خود در مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان پایان دادند . در هفته یازدهم دور برگشت و پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور تیم آینده سازان میهن نجف آباد مقابل مهمانش شهرداری ارومیه به تساوی ( یک […]

اصفهان / واحد مرکزی خبر/ ورزشی
بانوان نجف آباد با تساوی و کسب عنوان سومی به کار خود در مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان پایان دادند .
در هفته یازدهم دور برگشت و پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور تیم آینده سازان میهن نجف آباد مقابل مهمانش شهرداری ارومیه به تساوی ( یک – یک ) دست یافت.

تنها گل نماینده اصفهان در این بازی را معصومه طالبی وارد دروازه شهرداری ارومیه کرد.
تیم فوتبال آینده سازان در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر خوش درخشید و توانست با وجود حضور تیمهایی چون استقلال ، دلوار کشتی جنوب و سرخ پوشان به مقام سوم دست پیدا کند و لقب شگفتی ساز لیگ امسال را به خود اختصاص دهد .
الهام فرهمند از تیم آینده سازان با به ثمر رساندن ۱۳ گل در لیگ امسال نقش بسزایی در پیروزیهای تیمش داشت .
قبل از برگزاری دیدارهای هفته پایانی تیم شهرداری بم به علت حاضر نشدن حریفش پالایش گاز ایلام ۳ بر صفر برنده اعلام شد و عنوان قهرمانی این رقابتها را بدست آورد .
در دیگر بازیهای امروز ملوان بندر انزلی در یک بازی پرگل ۴ بر صفر مهمانش پاس همدان را شکست داد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و تیم پاس همدان هم با شکست در دیدار امروز به لیگ دسته یک سقوط کرد .
فولاد نوردکوه سیرجان ۵ بر ۲ مغلوب میزبانش ویژن فارس شد و سرخ پوشان گرگان هم برابر تیم مهمانش استقلال تهران ۳ بر صفر شکست خورد .
در پایان لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور تیمهای شهرداری بم، ملوان بندر انزلی و آینده سازان اصفهان با ۵۸ ، ۵۷ و ۳۸ امتیاز عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
تیم های استقلال تهران با ۳۵، دلوار کشتی جنوب بوشهر با ۳۴، فولاد نورد کوه سیرجان با ۲۹، سرخپوشان گرگان با ۲۵ ، پالایش گاز ایلام با ۲۴، شهرداری ارومیه با ۲۰ ، ویژن فارس با ۱۹ و پاس همدان با ۱۸ امتیاز در رده های چهارم تا یازدهم قرار گرفتند .
مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور با حضور ۱۱ تیم از هفته پایانی شهریور آغاز شده بود.