تلاش بسکتبالی های نجف آباد برای اولین پیروزی لیگ برتر
تلاش بسکتبالی های نجف آباد برای اولین پیروزی لیگ برتر

تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان عصر روز دوشنبه در دیداری دشوار با شهرداری تبریز بازی می‌کند و برای درخشش در این مسابقه و کسب نخستین پیروزی خود به میدان می‌رود. شاگردان امید دادفرنیا که در هفته‌های گذشته تمرینات بسیار اندکی را پشت‌سر گذاشته‌اند، در حال حاضر برای رقابت در هفته دوم آماده می‌شوند و […]

تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان عصر روز دوشنبه در دیداری دشوار با شهرداری تبریز بازی می‌کند و برای درخشش در این مسابقه و کسب نخستین پیروزی خود به میدان می‌رود.

شاگردان امید دادفرنیا که در هفته‌های گذشته تمرینات بسیار اندکی را پشت‌سر گذاشته‌اند، در حال حاضر برای رقابت در هفته دوم آماده می‌شوند و تلاش می‌کنند که در این هفته به پیروزی دست پیدا کنند.

این تیم اصفهانی پس از کش و قوس فراوان به عنوان نماینده اصفهان راهی رقابت‌های لیگ برتر شد اما به دلیل مشکلات پیش‌رو، تنها دو هفته تمرین پشت سر گذاشت.

نماینده اصفهان در هفته نخست مسابقات لیگ برتر نیز روز پنجشنبه تلاش بسیاری برای پیروزی کرد اما این تلاش نتیجه نداد تا آنها در نهایت متحمل شکست شوند.

حال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد باید تلاش کنند که در هفته دوم مسابقات لیگ برتر، مقابل شهرداری تبریز به پیروزی دست پیدا کنند تا شرایط خود را بهبود بخشند.

شهرداری تبریز که در هفته نخست لیگ برتر به پیروزی رسیده، فردا به دنبال آن است که مقابل تیم اصفهان عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و دومین پیروزی خود را به دست آورد.

منبع:مهر