شهادت نهمین نیروی لشگر ۸ در دفاع از حرم
شهادت نهمین نیروی لشگر ۸ در دفاع از حرم

با ورود پیکر پاسدار شهید سرگرد موسی جمشیدیان به کشور، تعدادی شهدای این لشکر همیشه خط شکن در دفاع از حرم حضرت زینب به ۹ تن رسید. پیکر این شهید ساکن قلعه سفید که فاطمه زینب تنها فرزندش به شمار می آید، قرار است به زودی بر روی دستان مردم شهید پرور نجف آباد و […]

با ورود پیکر پاسدار شهید سرگرد موسی جمشیدیان به کشور، تعدادی شهدای این لشکر همیشه خط شکن در دفاع از حرم حضرت زینب به ۹ تن رسید.

پیکر این شهید ساکن قلعه سفید که فاطمه زینب تنها فرزندش به شمار می آید، قرار است به زودی بر روی دستان مردم شهید پرور نجف آباد و قلعه سفید تشییع شود که خبر دقیقتر آن نیز به زودی اعلام خواهد شد.

پایگاه خبری بولتن نیوز در خبر دیروز خود اعلام کرده بود: پیکر شهیدان سرلک و قربانی از تهران، جمشیدیان از نجف‌آباد و مصطفوی از همدان که در دفاع از حرم حضرت زینب(س)، در عملیات محرم به شهادت رسیدند صبح امروز به کشور بازگشت.

لازم به ذکر است که تنها در حدود ده روز گذشته پنج تن از نیروهای این لشگر در درگیری های شدید صورت گرفته به شهادت رسیده اند که شهیدان پویا ایزدی،حمید رضا دایی تقی،حسن احمدی و کمیل قربانی جزء این بزرگواران هستند.

پیش از این نیز در طول کمتر از دو سال لشگر زرهی ۸ نجف اشرف به عنوان یکی از موفق ترین نیروهای عمل کننده در سالهای دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب چهار شهید دیگر به نام های  روح اله کافی زاده،محسن حیدری، موسی کاظمی و علیرضا نوری را تقدیم این راه کرده بود.

لشگر ۸ نجف اشرف تاکنون بالاترین آمار شهدای مدافع حرم کشور را به خود اختصاص داده است.