برگزاری جشنواره قران و عترت اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد
برگزاری جشنواره قران و عترت اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد

جشنواره قرآن وعترت مددجویان، پرسنل و خانواده های کارکنان اداره بهزیستی شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد برگزار شد. شفاعتی کارشناس مسئول امور اجتماعی و دبیر شورای فرهنگی اداره بهزیستی نجف آباد با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از مددجویان […]

جشنواره قرآن وعترت مددجویان، پرسنل و خانواده های کارکنان اداره بهزیستی شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد برگزار شد.

شفاعتی کارشناس مسئول امور اجتماعی و دبیر شورای فرهنگی اداره بهزیستی نجف آباد با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی ،۲۰ نفر از پرسنل و خانواده کارکنان ادارات بهزیستی دو شهرستان نجف آباد و تیران و کرون در چهار رشته حفظ قران مجید، ترتیل و قرائت و اذان برگزار گردید.

وی با اعلام اینکه این مسابقات تحت نظارت شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان اصفهان برگزار شد، گفت در پایان مسابقات این مرحله در هر بخش سه نفر به عنوان منتخبین شهرستانی برای شرکت در جشنواره قرانی استان انتخاب و معرفی شدند.

لازم به ذکر است که در شروع این برنامه سید رسول اسماعیلیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد و صادق گلی کارشناس مسئول شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان اصفهان و داوران ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این جشنواره به تشریح نحوه برگزاری و شیوه انتخاب نفرات برتر پرداختند و از شرکت کنندگان برای حضور فعال در این گونه مسابقات قدار دانی کردند.