قول داده‌ام واحد نجف‌آباد، شریف دوم ایران باشد
قول داده‌ام واحد نجف‌آباد، شریف دوم ایران باشد

رئیس واحد نجف‌آباد گفت: با توان بالای علمی که از همکارانم سراغ دارم قول می‌دهم که در آینده‌ای نه چندان دور دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد هم پای دانشگاه صنعتی شریف گام بردارد و در واقع شریف دوم ایران باشد. دومین نشست هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با اعضای هیات علمی دانشکده‌ها به هم‌اندیشی […]

رئیس واحد نجف‌آباد گفت: با توان بالای علمی که از همکارانم سراغ دارم قول می‌دهم که در آینده‌ای نه چندان دور دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد هم پای دانشگاه صنعتی شریف گام بردارد و در واقع شریف دوم ایران باشد.

دومین نشست هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با اعضای هیات علمی دانشکده‌ها به هم‌اندیشی و گفت‌وگوی اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی برق با معاونان و ریاست واحد نجف آباد اختصاص یافت.

در ایستگاه دوم هم‌اندیشی بررسی و یافتن راهکارهای اجرای برنامه‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد نجف آباد، هیات رئیسه، واحد میزبان استادان و پژوهشگران دانشکده مهندسی برق شدند.

در ابتدای این نشست دکتر سیدمحمد امیری با مرور روند انتخاب واحد نجف‌آباد به عنوان یک واحد جامع مستقل به بیان انتظارات ریاست عالی دانشگاه از واحد نجف آباد پرداخت و گفت: پس از انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌ها و سیاست گذاری‌های بسیار خوبی صورت گرفت که بخشی از آنها در حال اجرا و برخی دیگر در حال تدوین هستند.

رئیس واحد نجف‌آباد ادامه داد: تجمیع و چابک سازی سیستم یکی از همین موارد است که ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی با درایت و دوراندیشی و پافشاری بر اجرای آن دانشگاه آزاد اسلامی را از گرفتارشدن در بحران مشکلات اقتصادی نجات داد. به گونه‌ای که اگر این تدابیر به موقع اتخاذ و به مورد اجرا گذاشته نشده بودند، بسیاری از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی با مشکل مواجه می‌شدند کما اینکه اکنون برخی از واحدهای دانشگاهی به خاطر کمبود دانشجو با مشکلات زیادی مواجه هستند و این کمبود دانشجو ماحصل سیاست اشتباهی است که دولت گذشته در مقابله با دانشگاه آزاد اسلامی پیش گرفت و از طریق دانشگاه‌های بدون ظرفیت و پشتوانه علمی اقدام به جذب بیش از حد دانشجو کرد.

منبع:آنا