واژگونی اتوبوس فرسوده  آزاد نجف آباد با چندین کشته+تصویر و خبر تکمیلی
واژگونی اتوبوس فرسوده  آزاد نجف آباد با چندین کشته+تصویر و خبر تکمیلی

با واژگونی اتوبوس سرویس صبح دانشگاه آزاد نجف‌آباد ۳ دانشجو کشته و ۱۷ نفر زخمی شدند. حوالی ساعت ۷ صبح امروز اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد نجف‌آباد در کمربندی خمینی‌شهر به نجف‌آباد دچار حادثه شده و تعدادی از دانشجویان کشته و زخمی شدند. در این حادثه که از ابتدای آن نیروهای امدادی آتش نشانی، فوریت‌های […]

با واژگونی اتوبوس سرویس صبح دانشگاه آزاد نجف‌آباد ۳ دانشجو کشته و ۱۷ نفر زخمی شدند.

حوالی ساعت ۷ صبح امروز اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد نجف‌آباد در کمربندی خمینی‌شهر به نجف‌آباد دچار حادثه شده و تعدادی از دانشجویان کشته و زخمی شدند.

در این حادثه که از ابتدای آن نیروهای امدادی آتش نشانی، فوریت‌های پزشکی و ماموران راهنمایی و رانندگی از سه شهر خمینی‌شهر، نجف‌آباد و گلدشت به محل حادثه اعزام شدند، تا این لحظه از ۴۰ سرنشین این خودرو ۲ دانشجو در دم کشته و بیش از ۱۷ نفر زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بر اساس اعلام دانشجویان حاضر در محل حادثه و طبق گزارش میدانی خبرنگار فارس، سرعت غیرمجاز و عدم توانایی کنترل اتوبوس در یکی از پیچ‌های کمربندی خمینی‌شهر به نجف‌آباد این حادثه رخ داده است.

نیروهای امدادی حاضر در صحنه فرسوده و از رده خارج بودن اتوبوس حامل دانشجویان را نیز از دیگر عوامل این حادثه عنوان کرده‌اند.

خبر تکمیلی:

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به اضافه شدن تعداد کشته‌شدگان حادثه تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد اصفهان اظهار داشت: متأسفانه تعداد کشته‌شدگان این حادثه از ۲ نفر، به ۳ نفر افزایش یافت و در کل، حادثه ۳ فوتی داشت.

وی افزود: بعد از آن که اتوبوس با جرثقیل تغییر مکان داده، جسد یک نفر دیگر از کشته‌شدگان این حادثه در زیر اتوبوس پیدا شد و تعداد کشته‌شدگان به سه نفر افزایش یافت.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان ادامه داد: اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد حامل ۳۹‌ نفر بود که بر اثر چپ کردن ۳۷‌نفر از سرنشینان دچار مصدومیت شدند.

وی درباره حال دیگر مصدومان حادثه افزود: خوشبختانه حال دیگر مصدومان حادثه بهتر است و تعدادی از آن‌ها دچار شکستگی در نواحی مختلف شده‌اند و تعدادی از آنها نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

راستین ادامه داد: ما در اولین فرصت توانستیم همه نیروهای منطقه را به آنجا انتقال داده و امدادرسانی را در فرصت مناسبی صورت دهیم.

وی اضافه کرد: مجروحان این حادثه با ۲۰دستگاه آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی و همراه با ۴۰ تکنیسین فوریت پزشکی به بیمارستان‌های شهید منتظری و فاطمه الزهرا (س) نجف آباد و اشرفی اصفهانی خمینی‌شهر انتقال پیدا کردند.

منبع:فارس