فرماندار نجف‌آباد  اعلام کرد: مشارکت ۷۲.۳ درصدی  مردم در انتخابات
فرماندار نجف‌آباد  اعلام کرد: مشارکت ۷۲.۳ درصدی  مردم در انتخابات

فرماندار نجف‌آباد گفت: مشارکت مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر در نجف آباد ۷۲.۳ بر آورد شد. سیروس محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به میزان آرای ماخوذه در دوره چهارم انتخابات شورای اسلامی شهر اظهار کرد: میزان آرای ماخوذه معادل ۹۶ هزار و ۵۸۸ رای بوده که این تعداد رای […]

فرماندار نجف‌آباد گفت: مشارکت مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر در نجف آباد ۷۲.۳ بر آورد شد.

سیروس محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به میزان آرای ماخوذه در دوره چهارم انتخابات شورای اسلامی شهر اظهار کرد: میزان آرای ماخوذه معادل ۹۶ هزار و ۵۸۸ رای بوده که این تعداد رای مشارکت ۷۲.۳ درصد را در انتخابات شورای شهر رقم زد.

وی تصریح کرد: در این انتخابات ۱۳ نفر حائز اکثریت آرای مردم نجف آباد شدند که توانستند در دوره چهارم شورای اسلامی این شهر مهر حضور خود را بزنند.

فرماندار نجف‌آباد با اعلام بالاترین و پایین‌ترین نفر انتخاب شده در شورای اسلامی شهر، اضافه کرد: نخستین نفر انتخاب شده در شورای اسلامی شهر نجف آباد ۱۵ هزار و ۳۹۰ رای و آخرین نفر ۷ هزار و ۵۹۰ رای را از آن خود کردند.

به گزارش فارس، به ترتیب ناصر اکرامیان، ناصر پورنمازیان، مجید پزشکی، مجتبی گودرزی، حسن یوسفی نژاد، مجتبی حاجی صادقیان، جواد حجتی، شهرام الله آبادی، محمود حقیقی نجف آباد، قربانعلی مومنی، محمد حسن آسیابانی نجف آبادی، مهدی فتحیان نجف آبادی و سوسن خسروی توانستند اکثریت آرا را برای حضور در دوره چهارم شورای اسلامی شهر نجف آباد به خود اختصاص دهند.