نجف آباد میزبان دو یادواره شهدا خواهد بود
نجف آباد میزبان دو یادواره شهدا خواهد بود

خبرگزاری ایمنا: همزمان با نزدیک شدن هفتم تیر ماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و تعدادی از اعضای حزب جمهوری اسلامی در فاجعه انفجار دفتر این حزب،شهرستان نجف آباد نیز همانند دیگر نقاط کشور ظهر امروز میزبان یادواره این شهدا و عصر همین روز نیز شاهد برگزاری مراسم یادواره شهدای روحانی نجف آباد خواهد بود. به […]

خبرگزاری ایمنا: همزمان با نزدیک شدن هفتم تیر ماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و تعدادی از اعضای حزب جمهوری اسلامی در فاجعه انفجار دفتر این حزب،شهرستان نجف آباد نیز همانند دیگر نقاط کشور ظهر امروز میزبان یادواره این شهدا و عصر همین روز نیز شاهد برگزاری مراسم یادواره شهدای روحانی نجف آباد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا در این مراسم که با توجه به شهادت شهید بین الملل اسلام محمد منتظری اولین نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در فاجعه هفتم تیر هر ساله به صورت ویژه ای برگزار می شود جمعی از مسئولان شهرستان و مردم نیز حضور خواهند داشت.

کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نیز با همکاری تعداد دیگری از ارگان ها در آخرین ساعات هفته جاری یادواره ای را برای گرامیداشت شهدای روحانی نجف آباد در محل گلزار شهدا برگزار خواهد کرد که ادامه این مراسم نیز ظهر روز جمعه در مسجد قبای ویلاشهر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که شهید محمد منتظری که حضرت امام خمینی (ره) از وی با عناوینی مانند شهید بین الملل اسلام یاد کردند در کنار بزرگانی مانند دکتر بهشتی از شاخص ترین شهدای فاجعه هفتم تیر سال ۶۰ دفتر حزب جمهوری اسلامی در سرچشمه تهران به شمار می آید.