حساسیت وضعیت اقتصادی بر لزوم توجه به حماسه اقتصادی پای می‌فشارد
حساسیت وضعیت اقتصادی بر لزوم توجه به حماسه اقتصادی پای می‌فشارد

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی کشور حساس است. ابوالفضل ابوترابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان داد که مردم به اهمیت وضعیت ایران در سطح بین‌المللی واقف هستند و همیشه پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند. وی افزود: مردم ایران با […]

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی کشور حساس است.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان داد که مردم به اهمیت وضعیت ایران در سطح بین‌المللی واقف هستند و همیشه پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

وی افزود: مردم ایران با حضور در انتخابات به دنیا ثابت کردند که اجازه دخالت و فشار را به کشورهای دیگر نمی‌دهند و تا پای جان از نظام و ارزش‌های انقلابی خود دفاع می‌کنند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب باید توجه داشته باشد که کشور در شرایط حساسی از نظر مباحث اقتصادی  قرار دارد، تصریح کرد: مردم ایران با وجود شرایط سختی که تحریم‌ها برای کشورمان ایجاد کرده بود به پای صندوق‌های رای آمدند و شخصی را برگزیدند که بتواند فضای اقتصادی کشور را به حالت عادی برگرداند.

وی اضافه کرد:  مردم وظیفه خود را انجام دادند و حماسه سیاسی را محقق کردند و  دیگر مسئولان نیز باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند که حماسه اقتصادی مدنظر رهبر معظم انقلاب با ارتباط بهتر با دیگر کشورها و برنامه‌ریزی‌های بهتر عملی شود.