نجات خانم ۵۴ ساله سانحه دیده در ارتفاعات پارک کوهستان نجف آباد
نجات خانم ۵۴ ساله سانحه دیده در ارتفاعات پارک کوهستان نجف آباد

با تلاش مأموران آتش نشانی نجف آباد خانم ۵۴ ساله ای که در ارتفاعات پارک کوهستانی این شهر دچارسانحه شده بود نجات یافت.  به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی نجف آباد، آتش […]

با تلاش مأموران آتش نشانی نجف آباد خانم ۵۴ ساله ای که در ارتفاعات پارک کوهستانی این شهر دچارسانحه شده بود نجات یافت.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی نجف آباد، آتش نشانان ایستگاه شماره ۱ و۲ را به محل حادثه در ارتفاعات پارک کوهستان نجف آباد اعزام کرد.

مدیر روابط عمومی این سازمان که در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهار داشت: خانمی ۵۴ ساله در حال فرود از ارتفاعات پارک کوهستان بوده که به خاطر نداشتن کفش مناسب کوهنوردی به یکباره سر خورده و با سر به زمین برخورد می کند.

حسن مطوری افزود: در این حادثه خوشبختانه فرد مورد نظر فقط از ناحیه سر دچار شکستگی می گردد که توسط مردم تا حدودی جلوی خونریزی وی گرفته می شود بلافاصله با حضور نیروهای امداد آتش نشانی و اورژانس، شخص آسیب دیده به پایین کوه انتقال داده شده و به بیمارستان منتظری نجف آباد اعزام می گردد.

مطوری خاطر نشان کرد: متاسفانه با وجود توصیه های ایمنی در مورد ورزش کوهنوردی باز هم شاهد این گونه حوادث ناگوار هستیم.

وی در پایان افزود: سال گذشته در همین ارتفاعات جوان ۱۸ ساله ای جان خود را از دست داد