آخرین اخبار از فیلم جدید پور احمد در باره رزمنده نجف آبادی
آخرین اخبار از فیلم جدید پور احمد در باره رزمنده نجف آبادی

کیفیت فیلمنامه «شناسایی» برایم در اولویت است کارگردان فیلم سینمایی «اتوبوس شب» از ادامه کار روی فیلمنامه فیلم «شناسایی» خبر داد و شروع تولید را وابسته به رسیدن به کیفیت دلخواه فیلمنامه دانست. «کیومرث پوراحمد» کارگردان سینما و تلویزیون که اواخر سال ۹۱ برای فیلم سینمایی «شناسایی» به تهیه‌کنندگی «سعید سعدی» پروانه ساخت دریافت کرد، […]

کیفیت فیلمنامه «شناسایی» برایم در اولویت است
کارگردان فیلم سینمایی «اتوبوس شب» از ادامه کار روی فیلمنامه فیلم «شناسایی» خبر داد و شروع تولید را وابسته به رسیدن به کیفیت دلخواه فیلمنامه دانست.
«کیومرث پوراحمد» کارگردان سینما و تلویزیون که اواخر سال ۹۱ برای فیلم سینمایی «شناسایی» به تهیه‌کنندگی «سعید سعدی» پروانه ساخت دریافت کرد، درباره وضعیت تولید این فیلم گفت: پیش تولید اولیه برای این فیلم از مدتی پیش شروع شده است. از آنجا که همیشه فیلمنامه و کیفیت آن برایم بسیار مهم بوده است، تا رسیدن به وضعیت دلخواه روی فیلمنامه کار می‌کنم.
پوراحمد درباره اینکه شنیده می‌شود «شناسایی» یک فیلم تک پرسوناژ است، گفت: فیلم تک پرسوناژ نیست اما یک شخصیت اصلی دارد که بیشتر درام فیلمنامه متکی به اوست. داستان فیلم روایت‌گر این کاراکتر است. اما نقش‌های دیگری هم در فیلمنامه حضور دارند.
وی ادامه داد: فیلمنامه «شناسایی» و موضوعش را دوست دارم، اما نسبت به لحظه‌هایی از آن دچار تردید هستم که با قطعی شدن و رسیدن به کیفیت دلخواه، تولید آن را شروع خواهیم کرد. تاکنون حضور حسین جعفریان به عنوان مدیرفیلمبرداری و محمد مختاری صدابردار قطعی شده و هنوز بازیگران این فیلم مشخص نشده‌اند.
«شناسایی» داستان رزمنده‌ای است که در یک عملیات پایش روی مین می‌رود و ۱۸ روز در خاک عراق گرفتار می‌شود. این فیلم پس از «اتوبوس شب» دومین فیلم پوراحمد است که به مضمونی با محوریت دفاع مقدس می‌پردازد.
فیلم با همکاری حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ، کنگره ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف آباد اصفهان و لشکر ۸ نجف اشرف تولید می‌شود.
پوراحمد ساخت فیلم‌های سینمایی «شب یلدا»، «خواهران غریب» و مجموعه «قصه‌های مجید» را در کارنامه خود دارد.