نجف آبادیها در باغملی پشت تریبون آزاد رفتند+گزارش تصویری
نجف آبادیها در باغملی پشت تریبون آزاد رفتند+گزارش تصویری

صبح جمعه هفته جاری  اولین قسمت تریبتون آزاد برنامه تلویزیونی “صندوق”شبکه سه سیما که از حدود یک و نیم ماه پیش،پخش خود را با محوریت مسائل سیاسی و انتخابات آغاز کرده، به دنبال رایزنی و دعوت شهرداری نجف آباد در باغ ملی با حضور جمعی از شهروندان ضبط شد. در این برنامه تعدادی از شهروندان […]

صبح جمعه هفته جاری  اولین قسمت تریبتون آزاد برنامه تلویزیونی “صندوق”شبکه سه سیما که از حدود یک و نیم ماه پیش،پخش خود را با محوریت مسائل سیاسی و انتخابات آغاز کرده، به دنبال رایزنی و دعوت شهرداری نجف آباد در باغ ملی با حضور جمعی از شهروندان ضبط شد.

در این برنامه تعدادی از شهروندان با حضور در مقابل دوربین برنامه به بیان نقطه نظرات مختلف خود پیرامون مسائلی همچون شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات ۷ اسفند،مشکلات اجتماعی و اقتصادی در کنار تحلیل اوضاع فعلی جامعه پرداختند.

مصاحبه های انجام شده در این برنامه قرار است با اضافه شدن قطعات مشابهی که طی روزهای آینده در چهار محال و بختیاری،مشهد و استان های شمالی کشور ضبط خواهد شد، در قسمت های مختلف این برنامه ۲۰ دقیقه ای به تناوب پخش گردد و در روزهای پنجم و ششم اسفند ماه نیز چهار سری از برنامه به صورت اختصاصی،پخش تریبون های آزاد تهیه شده را دستور کار قرار خواهد داد.