اصلاح طلبان نجف آباد هم به گزینه واحد رسیدند
اصلاح طلبان نجف آباد هم به گزینه واحد رسیدند

در کانال تگرامی اصلاح طلبان نجف آباد، در بیانه ای حمایت رسمی اصلاح طلبان این شهرستان از محمد حسن سورانی به عنوان نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس  اعلام شد. با توجه به این اعلام و انتخاب ابوترابی به عنوان نامزد اصولگرایان؛ به نظر رقابت اصلی انتخابات بین این دو نفر روی خواهد داد. متن این […]

در کانال تگرامی اصلاح طلبان نجف آباد، در بیانه ای حمایت رسمی اصلاح طلبان این شهرستان از محمد حسن سورانی به عنوان نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس  اعلام شد.

با توجه به این اعلام و انتخاب ابوترابی به عنوان نامزد اصولگرایان؛ به نظر رقابت اصلی انتخابات بین این دو نفر روی خواهد داد.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

بیانیه حمایت قاطع اصلاح طلبان و حامیان دولت شهرستان تیران و کرون از محمدحسن سورانی نامزد ائتلاف اصلاح طلبان(گام دوم) حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون

بسمه تعالی
در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۷ اسفند قرار داریم و حساسیت بالای این دو انتخاب، ما اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید را بر آن می دارد تا با همه ی اختلاف نظرهایی که بین ما وجود دارد به نقاط اشتراکمان که بسیار بیشتر از نقاط افتراق بینمان است بیاندیشیم و علاوه بر استفاده از ظرفیت بالای جریان واحد اصلاح طلبی و اعتدال که همان پشتوانه ی عظیم مردمی است و همچنین با توجه به نامهربانی های صورت گرفته دولت گذشته با مردم و هدر دادن سرمایه های ملی در آن دولت و اقبال عمومی ملت به رویکرد اصلاح طلبی و اعتدال بر ماست که از فرصت به دست آمده استفاده کرده و نمایندگانی را روانه بهارستان نمائیم که نماینده واقعی ملت باشند و تعهد و تخصص را با زیور صداقت و مردم داری بیارایند و با ایثار و تلاش فریاد اعتلای وطن و حوزه انتخابیه را سر دهند نه فریادکش منافع و مطامع خود و جبهه و گروه خویش باشند.

سورانی
براین اساس اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید در شهرستان تیران و کرون پس از انتخاب درخشان خرداد ۱۳۹۲ و به تبعیت از خرد جمعی ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان استان اصفهان (گام دوم) حمایت قاطع خود را از جناب آقای مهندس محمد حسن سورانی اعلام داشته و متعهد می شویم که از همه تلاش و ظرفیت خود برای اعتلای جریان متحد اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید استفاده نموده و با دعوت از مردم حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون جهت حضور پرشور در انتخابات ۷ اسفند ۱۳۹۴ گام دوم را مستحکم تر برداریم.
به امید پیروزی و سرفرازی میهن و ملت بزرگ ایران

اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید شهرستان تیران و کرون