راه اندازی کاروان های تبلیغاتی و خرج های اضافه توهین به مردم است
راه اندازی کاروان های تبلیغاتی و خرج های اضافه توهین به مردم است

[box type=”shadow” ]امام جمعه نجف‌آباد خطاب به نامزدهای مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدها سعی کنند مشکلات مردم را در قالب برنامه‌های خود بیان کنند و در این موقعیت راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و خرج‌های اضافه توهین به مردم است.[/box] به گزارش خبرگزاری فارس از نجف آباد، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نجف‌آباد به امامت حجت‌الاسلام […]

[box type=”shadow” ]امام جمعه نجف‌آباد خطاب به نامزدهای مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدها سعی کنند مشکلات مردم را در قالب برنامه‌های خود بیان کنند و در این موقعیت راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و خرج‌های اضافه توهین به مردم است.[/box]

نماز جمعه مورخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴به گزارش خبرگزاری فارس از نجف آباد، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نجف‌آباد به امامت حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی امام جمعه نجف‌آباد در مسجد جامع این شهر با حضور گسترده و پرشور مردم مومن و شهید پرور شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه زهرا(س) به ذکر عظمت و فضائل ایشان پرداخت و اظهار داشت: امروز شناخت وظیفه برای یک مسلمان واجب است و چیزی که در مورد ایشان لازم است بدانیم، علت شهادت این بانوی بزرگوار است.

وی افزود: نسل جوان و حتی نسل دیروز نیز از علت شهادت دختر پیامبر بی‌اطلاع هستند، پس واجب است در مکتب فاطمی جست‌وجو کرده و اهداف این بانوی بزرگوار که مهم‌ترین آن دفاع از ولایت بود را برای نسل جوان بازگو کنیم.

امام جمعه نجف‌آباد با اشاره به این که راه اهل‌بیت مظلوم مانده، تصریح کرد: علت این که برخی‌ها مورد لعن و نفرین قرار می‌گیرند این است که راه را گم کرده و بدون تفکر و با چشم و گوش بسته به دنبال دشمنان رفته و به گونه‌ای رفتار کرده‌اند که پاره تن پیامبر در هجده سالگی مظلومانه و در راه دفاع از اسلام و پیامبر شهید شد.

*شهدای روحانیت ۱۰ برابر بیشتر از سایر اقشار استنماز جمعه مورخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

وی در ادامه به سالروز حمله جنگنده‌های عراقی به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت ۴۰ نفر از مسئولان از جمله شهید آیت‌الله محلاتی نماینده امام در سپاه پاسداران اشاره و خاطر نشان کرد: این روز به عنوان روز روحانیت و دفاع مقدس نام گرفته که جا دارد از نقش‌آفرینی روحانیت در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی تجلیل شود.

حجت الاسلام حسناتی افزود: در جواب برخی افراد که به دنبال کم‌رنگ کردن نقش روحانیت در دفاع از این مرز و بوم هستند باید گفت، همه اقشار در عزت، شرف و سربلندی این کشور نقش داشتند اما نقش روحانیت برجسته‌تر بود به طوری که در هشت سال دفاع مقدس بر اساس آمارها روحانیت حدود ۴۵۰۰ شهید تقدیم نظام کرده‌ است که نسبت به آمار روحانیت زمان جنگ از هر هزار نفر ۴۰ نفر شهید شدند و می‌توان گفت در مقایسه با سایر اقشار که ۴ درصد شهید داده‌اند شهدای روحانیت ۱۰ برابر بیشتراست.

نماز جمعه مورخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴وی اذعان کرد: این در حالی است که شهدای طلبه و روحانی نجف‌آباد نسبت به سایر کشور بالاتر است و در نجف‌آباد یک سوم روحانیت در زمان جنگ یعنی ۱۱۰ شهید روحانی و طلبه تقدیم اسلام کرده است.

* راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و خرج‌های اضافه توهین به مردم است

خطیب نماز جمعه نجف‌آباد در ادامه به موضوع انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اشاره و اظهار داشت: دشمنان در تلاش‌اند انتخابات را به آسیب تبدیل کرده و با هر بهانه‌ای نگذارند مردم در سرنوشت خود شریک باشند، بنابراین انتخابات یک واجب شرعی است و در این دوره حساس همگان باید با شرکت پرشور خود راه توطئه‌های دشمنان را بسته و با انتخاب افراد اصلح مجالسی قوی، آگاه و مقتدر تشکیل دهند.

وی خطاب به افرادی که می‌گویند در انتخابات شرکت نکنیم خاطر نشان کرد: اگر عده‌ای رای ندهند دشمنان آن را به حساب خودشان می‌گذارند و می‌گویند این‌ها یاوران ما هستند، درحالی‌که این طور نیست.

حجت الاسلام حسناتی گفت: مردم شریف شهرستان نجف‌آباد این بار نیز همانند گذشته به میدان می‌آیند و با بررسی سوابق، اهداف و برنامه‌های نامزدهای مجلس شورای اسلامی، فرد اصلح که با اهداف و آرمان‌های نظام و شان مردم نجف‌آباد مناسب است را انتخاب می‌کنند.

وی خطاب به نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: این افراد سعی کنند مشکلات مردم را در قالب برنامه‌های خود بیان کنند و در این موقعیت راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و خرج‌های اضافه توهین به مردم است.

Download “خطبه_اول_نماز_جمعه_سی_ام_بهمن_ماه.mp3”

خطبه_اول_نماز_جمعه_سی_ام_بهمن_ماه.mp3 – 59 بار دانلود شده است – 9,17 مگابایت

Download “خطبه دوم نماز جمعه-سی ام بهمن ماه ۱۳۹۴”

خطبه_دوم_نماز_جمعه_سی_ام_بهمن_ماه.mp3 – 66 بار دانلود شده است – 10,77 مگابایت