تکذیب حمایت دو عضو شورای شهر نجف آباد از سورانی اصلاح طلبان
تکذیب حمایت دو عضو شورای شهر نجف آباد از سورانی اصلاح طلبان

دو عضو شاخص شورای شهر نجف آباد در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار نجف آباد نیوز، ضمن ابراز ناراحتی از برخی بد اخلاقی های انتخاباتی در آخرین ساعات مانده به برگزاری انتخابات، هر گونه حمایت شفاهی و یا کتبی از محمد حسن سورانی کاندید مورد حمایت اصلاح طلبان نجف آباد را تکذیب کردند. مجید […]

دو عضو شاخص شورای شهر نجف آباد در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار نجف آباد نیوز، ضمن ابراز ناراحتی از برخی بد اخلاقی های انتخاباتی در آخرین ساعات مانده به برگزاری انتخابات، هر گونه حمایت شفاهی و یا کتبی از محمد حسن سورانی کاندید مورد حمایت اصلاح طلبان نجف آباد را تکذیب کردند.

مجید پزشکی ریاست دو سال ابتدایی شورای شهر چهارم که از بزرگان اصلاح طلب شهر نیز محسوب می شود در این خصوص گفت:« در خصوص حمایت از فرد مذکور، هیچ گونه مذاکره و رایزنی با بنده صورت نگرفته و اعلام مشخصات بنده (به عنوان حامی)در ذیل یکی از بروشور های تبلیغاتی به هیچ وجه وجاهت قانونی ندارد.»

جواد حجتی دومین عضو شورای شهر بود که در تماسی تلفنی ضمن تکذیب چنین حمایتی بیان داشت:« بنده با توجه به عضویت در هیات اجرایی انتخابات، امکان حمایت از هیچ کدام از نامزدها را ندارم که این امر را کتبا نیز با فرمانداری به عنوان متولی اصلی امر انتخابات مطرح کرده ام.»

حال باید منتظر بود و دید که در ساعات باقیمانده به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، چند نفر دیگر از کسانی که نام آنها به عنوان “حامیان سورانی اصلاح طلبان” در یکی از جدید ترین تراکت های تبلیغاتی این کاندید آورده شده، این حمایت را تکذیب خواهند کرد.

به نظر می رسد نبود جایگاه مناسب در بین مردم و فرهیختگان شهر، برخی کاندیداها را به ” حامی تراشی” کشانده و متاسفانه به دلیل ضعف قانون و نظارت، در بیشتر موارد نیز امکان برخورد قوی و موثر با چنین تخلفات تاثیر گذاری در نتیجه انتخابات، فراهم نمی شود.

پیش از این نیز برخی چهره های شهر، امضای خود پای نامه حمایت از یکی از کاندیداهای حاضر در صحنه را تکذیب کرده بودند و برخی دیگر نیز با رسانه ای کردن نامه دست نویس خود، هر گونه انصراف به نفع یکی دیگر از نامزدها را رد کرده بودند.

باید منتظر ماند و دید که مردم در قبال چنین بد اخلاقی های انتخاباتی در روز هفتم اسفند ماه،چه واکنشی نشان خواهند داد تا به شکلی ضعف قوانین موجود در این زمینه،جبران گردد.

۱۳۹۴۱۲۰۵_۰۳۳۲۴۱۹