نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در مسابقات جهانی هندبال
نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در مسابقات جهانی هندبال

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: تیم هندبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در مسابقات جهانی هندبال که به میزبانی ایتالیا برگزار شد، به عنوان نایب قهرمانی رسید. سید محمد امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسابقات جهانی هندبال قدمتی ۴۱ ساله داشته و امسال نیز تیم […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: تیم هندبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در مسابقات جهانی هندبال که به میزبانی ایتالیا برگزار شد، به عنوان نایب قهرمانی رسید.

سید محمد امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسابقات جهانی هندبال قدمتی ۴۱ ساله داشته و امسال نیز تیم هندبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کرد.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی هندبال ایتالیا در تقویم فدراسیون جهانی گنجانده شده و پس از مسابقاتی مانند المپیک و جهانی از اعتبار زیادی برخوردار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد تصریح کرد: این رقابت‌ها در رده‌های سنی مختلف برگزار شده و در مسابقات سال جاری ۱۰۷ تیم از ۲۷ کشور جهان حضور پیدا کرده بودند.

وی با اشاره به حضور تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در این مسابقات بیان کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در گروه A توانست برابر تیم‌های لیبی، مجارستان و یونان به پیروزی دست پیدا کرده و مقابل تیم ازبکستان نیز متحمل شکست شده و راهی مرحله بعد شد.

امیری افزود: در این مرحله نیز تیم ایتالیای میزبان را شکست داده و به فینال راه پیدا کرد اما در فینال نتیجه را به تیم ازبکستان واگذار کرده و به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه مسابقات یک هفته به طول انجامید، گفت: تیم هندبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد که از چند بازیکن ملی پوش بهره می‌برد، فرصت زیادی برای تمرین و آماده‌سازی پیش رو نداشت اما بازیکنان از جان مایه گذاشته و تلاش زیادی را برای کسب افتخار انجام دادند.