مرگ دلخراش کارگر کاشی نیلو در نجف آباد+ تصویر
مرگ دلخراش کارگر کاشی نیلو در نجف آباد+ تصویر

ساعت ۷ دیشب،کارگر جوان کارخانه کاشی نیلو  نجف آباد به دلیل نقص فنی یکی از دستگاه های خط بسته بندی، دچار حادثه شد و به دلیل شدت جراحات متاسفانه در دم جان سپرد. به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد در این حادثه دلخراش بعد از توقف فعالیت قسمتی از خط بسته بندی به دلیل […]

ساعت ۷ دیشب،کارگر جوان کارخانه کاشی نیلو  نجف آباد به دلیل نقص فنی یکی از دستگاه های خط بسته بندی، دچار حادثه شد و به دلیل شدت جراحات متاسفانه در دم جان سپرد.رضا ملیانی۲

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد در این حادثه دلخراش بعد از توقف فعالیت قسمتی از خط بسته بندی به دلیل نقص فنی، رضا مولیانی کارگر ۲۴ ساله و قرار دادی این کارخانه، در  حالی که تلاش می کرد این بخش را مجددا راه اندازی کند، به دلیل شروع ناگهانی فعالیت قسمت مذکور دچار حادثه ای دلخراش شده و در دم جان خود را از دست می دهد.

پیکر این جوان کارگر که فرزند مجتبی مولیانی رییس مجمع نمایندگان کارگر استان نیز محسوب می شود،امروز در گلزار یزدانشهر به خاک سپرده شده و فردا نیز مراسمی برای گرامیداشت وی در همین شهر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که برخی شاهدان ماجرا اعلام کرده اند که دستگاه مذکور تاکنون چندین بار به دلیل نقص فنی،مشکلات مشابهی را به وجود آورده بود ولی با وجود هشدارهای داده شده در این خصوص،اقدام خاصی از سوی مسئولان مربوطه برای تعمیر آن انجام نگرفته بود.

کارخانه کاشی نیلو که در سالهای اخیر به بخش خصوصی واگذار شده در حال حاضر به دلیل آنچه که برخی آن را سوء مدیریت می دانند،دچار مشکلات مختلفی از جمله کاهش شدید فروش،عدم توانایی پرداخت  قبوض میلیاردی حامل های انرژِی،تاخیر در پرداخت حقوق و مزایای نیروهای شاغل و بازنشسته،تسویه دیون تامین اجتماعی و در نهایت اخراج دهها کارگر با سابقه خود شده است.