۵ کشته و مجروح در جاده نجف آباد به فولادشهر
۵ کشته و مجروح در جاده نجف آباد به فولادشهر

در اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس مسافریری با یک دستگاه تریلر در محور “فولادشهر-نجف آباد” دو نفر کشته و سه نفر مجروح شدند. سرهنگ”غلامرضا شهریاری” رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: ماموران پلیس راه “اصفهان-نجف آباد” از برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک تریلر […]

در اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس مسافریری با یک دستگاه تریلر در محور “فولادشهر-نجف آباد” دو نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

سرهنگ”غلامرضا شهریاری” رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: ماموران پلیس راه “اصفهان-نجف آباد” از برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک تریلر با خبر و به مجل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه ، دو نفر از سرنشینان مینی بوس جان خود را از دست دادند و سه نفر مجروح که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را تغییر مسیر ناگهانی مینی بوس اعلام کرده اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان توصیه کرد: کلیه رانندگان وسایل نقلیه به خصوص، رانندگانی که در امور حمل و نقل مسافر و بار خدمت رسانی می کنند، نکات ایمنی را رعایت کنند و از انجام فعالیت هایی مانند صحبت با تلفن همراه که موجبات حواس پرتی را فراهم می کند، بپرهیزند و هنگامی که قصد چرخش یا تغییر مسیر دارند، جوانب احتیاط را رعایت کنند و با استفاده از چراغ راهنما و پس از کسب اطمینان از این که وسیله نقلیه ای در کنار آنها نیست، تغییر مسیر دهند.