ابوترابی خبر داد: بررسی کلی‌شدن قانون بازرسی کل کشور در کمیسیون قضایی
ابوترابی خبر داد: بررسی کلی‌شدن قانون بازرسی کل کشور در کمیسیون قضایی

عضو کمیسیون حقوقی، قضایی مجلس از بررسی کلی‌شدن قانون بازرسی کل کشور در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: تا کنون دو ماده از این قانون در کمیسیون قضایی اصلاح شده است. به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛”ابوالفضل ابوترابی‌” نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس  از بررسی کلی‌شدن قانون بازرسی کل […]

عضو کمیسیون حقوقی، قضایی مجلس از بررسی کلی‌شدن قانون بازرسی کل کشور در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: تا کنون دو ماده از این قانون در کمیسیون قضایی اصلاح شده است.
به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛”ابوالفضل ابوترابی‌” نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس  از بررسی کلی‌شدن قانون بازرسی کل کشور در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: تا کنون  دو ماده از این قانون در کمیسیون قضایی اصلاح شده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر در نهاد ریاست جمهوری، هیئتی رسیدگی به تخلفات مدیران کل به بالا را برعهده دارد که بر اساس اصلاحات به عمل آمده یک نفر قاضی  نیز به این هیئت اضافه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در ادامه تصریح کرد: همچنین براساس تغییرات به وجود آمده، بازرسان کل کشور که حکم قضایی دارند می‌توانند زیرنظر دادستان حوزه مربوطه نسبت به رسیدگی پرونده‌ها اقدام کنند.