سردار نقدی از طرح های اقتصادی مقاومتی نجف آباد دیدن کرد
سردار نقدی از طرح های اقتصادی مقاومتی نجف آباد دیدن کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در روند بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان نجف آباد گفت: امسال طرح‌های بسیج سازندگی در سراسر کشور تفاوت جدی با سال‌های گذشته دارد. به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سفر دیروز خود به اصفهان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح‌های […]

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در روند بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان نجف آباد گفت: امسال طرح‌های بسیج سازندگی در سراسر کشور تفاوت جدی با سال‌های گذشته دارد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سفر دیروز خود به اصفهان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

لازم به ذکر است در این بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی که به همت بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) محقق شده بود، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) و مسئول بسیج سازندگی استان نیز حضور داشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه و در جریان بازدید از این طرح‌ها گفت: امسال طرح‌های بسیج سازندگی در سراسر کشور تفاوتی جدی با سال‌های گذشته دارد.

وی همچنین در حاشیه بازدید خود از طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان نجف آباد در روند اجرای بومی‌سازی و مشابه‌سازی دستگاه‌های خارجی توسط متخصصان بسیجی قرارگرفت.

به گزارش فارس، در این بازدید در راستای بهره‌گیری از علم و دانش بومی، راهکارهایی توسط این مقام مسئول عنوان شد.

از جمله پروژه‌ها و طرح‌هایی که رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهرستان نجف‌آباد از آنها بازدید کرد می‌توان به طرح‌های پرورش مرغ، پرورش بلدرچین، اجرای طرح ورمی کمپوست اشاره کرد.

همچنین سردار محمدرضا نقدی از پروژه‌های دیگری چون مراکز ترویجی مرغ بومی، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید کود ورمی کمپوست، راه‌اندازی کارگاه‌های پرورش قارچ خوراکی، راه‌اندازی مراکز ترویجی جوجه‌کشی و همچنین بافت تابلو فرش‌های نفیس بازدید کرد.