آلمانی ها با دوچرخه به نجف آباد رسیدند+ تصاویر
آلمانی ها با دوچرخه به نجف آباد رسیدند+ تصاویر

نجف آباد، اصفهان – ایرنا- گروه ۱۲ نفره دوچرخه سواران فرایبورگ آلمان پس از عبور از سی و سه پل اصفهان،منارجنبان، آتشگاه و گذر از شهرهای کوشک، کهریزسنگ و گلدشت روز یکشنبه وارد نجف آباد شدند. این دوچرخه سواران هنگام ورود به شهر نجف آباد مورد استقبال مردم قرار گرفتند و سپس از آثار تاریخی […]

نجف آباد، اصفهان – ایرنا- گروه ۱۲ نفره دوچرخه سواران فرایبورگ آلمان پس از عبور از سی و سه پل اصفهان،منارجنبان، آتشگاه و گذر از شهرهای کوشک، کهریزسنگ و گلدشت روز یکشنبه وارد نجف آباد شدند.

این دوچرخه سواران هنگام ورود به شهر نجف آباد مورد استقبال مردم قرار گرفتند و سپس از آثار تاریخی این شهر از جمله مجموعه هفت برج خارون، خانه تاریخی مهر پرور، لطفی و عصارخانه اخلاقی دیدن کردند.
رکاب زنان آلمانی پس از بازدید از مناطق تاریخی و دیدنی نجف آباد و گردش در نقاط مختلف بخصوص بازار این شهر در ضیافت نهار شهردار نجف آباد شرکت کردند.
دبیر هیات دوچرخه سواری شهرستان نجف آباد در این ضیافت گفت: اصفهان و فرایبورگ خواهرخوانده هستند و گروه دوچرخه سوار آلمانی بر اساس این خواهر خواندگی تاکنون به برخی از شهرهای استان اصفهان سفر کرده اند.
‘علی زمانیان ‘ افزود: دوچرخه سواران فرایبورگ، امشب را در نجف آباد سپری می کنند و فردا این شهرستان را به مقصد استان چهارمحال و بختیاری ترک خواهند کرد.
وی گفت: گروه دوچرخه سواران فرایبورگ آلمان، روز گذشته وارد اصفهان شدند.
این گروه پس از نجف آباد، رهسپار شهرکرد و مناطق مختلف استان خوزستان از جمله شهرستان ایذه می شوند تا زندگی عشایر را از نزدیک ببینند.

تصاویر از پایگاه خبری شهرداری نجف آباد